Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@02:24:02 GMT

تولید محدود رنو برای پاسخ به تعهدات معوق آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۲۹۶

تولید محدود رنو برای پاسخ به تعهدات معوق آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که با ترخیص قطعات باقی‌مانده پیشین محصولات رنو از گمرک، امکان تولید حدود سه هزار دستگاه رنو ساندرو و پارس تندر در شرکت پارس خودرو فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که با ترخیص قطعات باقی‌مانده پیشین محصولات رنو از گمرک، امکان تولید حدود سه هزار دستگاه رنو ساندرو و پارس تندر در شرکت پارس خودرو فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پیگیری‌های انجام شده در ‌این گروه خودروسازی و شرکت پارس خودرو محموله قطعات باقی مانده رنو از گمرکات کشور ترخیص و امکان تولید حدود سه هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو فراهم شد تا به ترتیب زمانی ثبت نام مشتریان به تعدادی از آنان تحویل شود.

برپایه این گزارش، با تلاش های انجام شده برای تکمیل برخی از قطعات ناقص این محموله و با همکاری برخی از قطعه سازان داخلی، تعدادی از این قطعات بومی سازی شده و بدین ترتیب امکان تولید محدود این خودروها فراهم شده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما کمک به سیل زدگان نماز جمعه فهما انتخابات محصولات سایپا خودروسازی صنعت خودروسازی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد

بر اساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU7P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • نقش موثر شرکت سایپاگام به عنوان کانون تولید قطعات الکترونیکی گروه سایپا/ افزایش ظرفیت تولید سایپاگام از اواسط اردیبهشت ماه
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد