Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان یکشنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: دونالد ترامپ [رییس جمهوری آمریکا] هنوز در رویای دیدار دوجانبه - برای ارضای شهوتش برای "توافق ترامپ" - است. تنها مسیر ممکن برای مذاکرات در میز 5+1 است - که او (ترامپ) آن را ترک کرد - بازگشت به [شرایط] پیش از سال 2017، و جبران خسارت‌های ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها برجام دونالد ترامپ محمد جواد ظریف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام دونالد ترامپ محمد جواد ظریف جواد ظریف دونالد ترامپ برجام دونالد ترامپ محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟

نشریه نیویورک تایمز گزارش داد دیوید پکر به عنوان نخستین شاهد پرونده ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی معرفی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نشریه نیویورک تایمز گزارش داد دیوید پکر ناشر مجله نشنال انکویرر، به عنوان نخستین شاهد پرونده ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی معرفی شد.

وی به اجرای یک طرح «بگیر و بکش» به منظور کمک به ترامپ برای پیروز شدن در انتخابات سال 2016، اعتراف کرده است. این طرح شامل عمل غیراخلاقی پرداخت پول برای نگفتن داستان های منفی درباره یک موضوع است که در این پرونده ترامپ است.

بر این اساس، شرکت رسانه‌ای پکر مبلغ 150 هزار دلار را به کارن مک دوگال که او نیز مدعی ارتباط با ترامپ است، در همان زمانی پرداخت کرده که به استورمی دنیلز پرداخت کرده است. این شرکت سپس به صورت تعمدی داستان مک دوگال را تا پس از انتخابات 2016، پنهان کرده است.

نشریه تایمز با استناد به منبعی آگاه افزود: انتظار می رود شهادت پکر در مرکز توجه مکالمات وی با ترامپ درباره پرداخت حق السکوت باشد.

انتظار می رود دیگر شاهدان قابل توجه در این پرونده، مایکل کوهن وکیل سابق شخصی ترامپ باشد که حق السکوت را به دنیلز پرداخت کرده است، خود دنیلز و هوپ هیکس مشاور دنیلز باشند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ درباره پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیر اخلاقی از هفته پیش در حال برگزاری است. براساس این گزارش یک هیئت منصفه 12 نفره برای بررسی اتهامات ترامپ تعیین شده است.

دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

ترامپ در جریان یک مصاحبه در محوطه بیرونی دادگاه، بار دیگر قاضی این پرونده را فردی شیاد و پرونده را توطئه‌ای برای کنار گذاشتن او از رقابت های انتخاباتی پیش رو دانست.

هنوز مشخص نیست که آیا رئیس جمهورسابق برای دفاع از خود در این دادگاه در جایگاه شهود قرار می گیرد.

انتظار می رود این دادگاه حدود 6 هفته به طول بیانجامد.

در حال حاضر دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان با اتهامات کیفری متعددی روبروست: تلاش برای ابطال نتایج انتخابات 2020 و حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره در ژانویه 2021، نگه داری اسناد طبقه بندی شده در ویلای شخصی اش در فلوریدا پس از ترک کاخ سفید، پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی، و تلاش برای تغییر نتایج انتخابات در ایالت جورجیا. وی همچنین درگیر پرونده کلاهبرداری و اتهامات مالی است. علاوه بر این رئیس جمهور سابق آمریکا با پرونده پرداخت خسارت به یک نویسنده که او را به تجاوز جنسی متهم کرده بود، روبروست.

اما ترامپ انجام هر اقدام نادرست در این پرونده ها را رد و طرح این اتهامات را تنها با انگیزه سیاسی و با هدف کنار گذاشتن او از رقابت‌های انتخاباتی 2024 می‌داند.

اگر ترامپ بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، می تواند برای هر گونه اتهام فدرال علیه خود درخواست عفو بدهد.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در تازه ترین نظرسنجی های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجیخودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • مردی که مقابل دادگاه محاکمه ترامپ خودسوزی کرده بود جان باخت
  • تصویر مردی که مقابل دادگاه ترامپ خود را آتش زد | او به چه چیزی اعتراض داشت؟