Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناواس شکی در تعهد نیمار ندارد.

طرفداری - کیلور ناواس، دروازه بان پاری سن ژرمن به تمجید از نیمار پرداخت.

به گزارش سایت گل، ستاره برزیلی در سالیان اخیر بیشتر از متن، درگیر حاشیه و مصدومیت بوده و نتوانسته کمک چندانی به باشگاهش برای نیل به اهداف جاه طلبانه‌اش کند. با این حال شاید امسال داستان متفاوت باشد چرا که به گفته برخی نشریات، نیمار می‌خواهد فصل خاطره انگیزی در پاریس رقم بزند و تمام تمرکزش روی این تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناواس می‌گوید:

خط حمله ما متشکل از بازیکنانی درجه یک است. همگی سطحی باورنکردنی دارند و از نظر من هم تیمی بودن با آنها یک موهبت است. با آنها اطمینان خاطر بیشتری داریم و به آنها باور داریم. می‌دانیم که کارشان را به بهترین نحو انجام خواهند داد. نیمار در سطحی کاملا متفاوت قرار دارد؛ در یک دنیای متفاوت. از داشتن او در تیممان بسیار خوشحالیم چون کمک زیادی به ما می‌کند و ما را تیم قوی‌تری می‌کند. خبر داریم که نیمار مصمم است همه توانش را برای پی اس جی بگذارد.

لیگ قهرمانان اروپا؟ ترکیب بسیار خوبی در اختیار داریم. همه شرایط مهیا است. جاه طلب هستیم و می‌خواهیم همه عناوین را فتح کنیم. این تیم در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تیمی با بازیکنانی که هر یک در سطح انفرادی، چیزهای زیادی به دست آورده‌اند اما مهم ترین چیز این است که تیم، 100 درصد متحد باشد. شخصا خیلی خوشحالم. همه اینجا استقبال گرمی از من داشتند. خانواده‌ام حس خوبی از زندگی در پاریس دارد و خودم نیز هم تیمی‌های فوق العاده‌ای دارم. لذت می‌برم ولی هیچ وقت به حداقل‌ها راضی نیستم. همیشه دوست دارم در سمت برنده باشم. برای داشتن اوقاتی خوب به پاری سن ژرمن نیامدم بلکه برای تلاش متواضعانه به منظور جام بردن آمدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم

ژاوی، سرمربی بارسلونا ساعاتی پیش از دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن، به تماشای دیگو مارادونا و الهام گرفتن از فوق ستاره آرژانتینی فقید دنیای فوتبال مشغول است.

دانلود (1.5MB)

دیگر خبرها