Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@14:18:35 GMT

عیدی کارمندان ۱۲ میلیون ریال است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۶۱۵

عیدی کارمندان ۱۲ میلیون ریال است

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی کارکنان دولت ۱۲ میلیون ریال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پیش از این و به نقل از هیات دولت، اعلام شد که هیات وزیران به دستگاه های اجرایی، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و قوه قضاییه و سایر دستگاه های اجرایی مشمول قوانین خاص اجازه داد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ثابت ۱۱ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۳۹۸ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه های اجرایی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امشب (۶ بهمن) در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که این مبلغ 12 میلیون ریال است و خبر مصوبه ابلاغ شده اشتباه تایپی داشته است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما نماز جمعه مسجد مسجد مسجد انتخابات محمدباقر نوبخت عیدی نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور

رئیس کل دیوان محاسبات کشور، به همراه معاونین فنی و حسابرسی و حقوقی این نهاد نظارتی با حضور در سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور، آخرین تحولات اقتصادی و بودجه ای کشور را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت های اجتناب ناپذیر دستگاه های اجرایی، تاکید کرد.

این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.

تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان ها نیز با دستور رییس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.

در این بازدیدها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان اعلام شد
  • خبر مهم برای کارمندان؛ زمان اجرای افزایش حقوق اعلام شد
  • زمان اجرای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در سال 1403 + جزییات
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی