Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حسینی در اظهار نظر جالبی گفت: بازیکنم یک کارت لحظه گرم کردن گرفته و یک کارت دیگر هم بعد از گل دریافت کرد و نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مجتبی حسینی بعد از تساوی مقابل سرخپوشان پاکدشت گفت:

شناخت خوبی از سرخپوشان داشتیم و من مطمئنم این تیم یکی از بهترین تیم های لیگ است که فوتبال خوبی بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانستیم که باید فضا را از این تیم بگیریم و پرس کنیم و جلوی کارهای ترکیبی را بگیریم و در ضد حمله گل بزنیم. از همین راه هم به گل رسیدیم اما این صحنه ای بود که داور پنالتی گرفت؟ هر توپی به محوطه ۱۸ قدم می آید که نباید داور تحت تاثیر نیمکت حریف قرار بگیرد و سوت بزند. امیدوارم آن صحنه پنالتی بوده باشد اما اگر توپ به سینه بازیکن ما خورده، داور اشتباه غیرقابل بخششی انجام داده است.

وی درباره اخراج رشیدفرخی هم گفت:

او یک کارت لحظه گرم کردن گرفته و یک کارت دیگر هم بعد از گل دریافت کرد و نمی دانم چرا این تصمیم گرفته شد. من خواهش می کنم از ریاست کمیته داوران که برای بازی های پر فشار از داوران با تجربه تری استفاده شود و واقعا بازی ها حساس هستند. نمی خواهم عملکرد داور بازی سرخپوشان را زیر سوال ببرم و اجحاف کنم و خودم جلوی نیمکت تیممان را گرفتم تا اعتراض نکنند. اما بازی آلومینیوم اراک گل سالم ما را مردود کردند و امروز هم گل زدیم و بعد از آن اولین توپ در محوطه جریمه ما پنالتی گرفته شد.

مجتبی حسینی درباره شانس صعود مس به لیگ برتر گفت:

در حال حاضر ۷ یا ۸ تیم شانس صعود دارند و به جز مس رفسنجان که خودش را جدا کرده، برای رتبه دوم رقابت سختی وجود دارد. همه تلاش می کنند اما از فدراسیون خواهش می کنم جلوی عوامل غیرفوتبالی را بگیرند. ما رفتیم ارومیه و عجیب ترین اتفاقات زندگی ام را دیدم. الان در داوری ها این اتفاقات رخ می دهد. این چه لیگی است؟!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ لیگ برتر سرخپوشان پاکدشت لیگ لیگ برتر مجتبی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند

نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان باید نکاتی را مدنظر قرار دهند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نوبت نخست کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

نکات ویژه کنکوری‌ها برای پذیرش در آزمون فرهنگیان

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

نکاتی که داوطلبان برای شرکت در کنکور باید مدنظر داشته باشند در اینفوگرافیک زیر قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • دفاعیه اوسمار در مورد صحنه اخراج جنجالی
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول