Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:21:16 GMT

رم 1 - 1 لاتزیو؛ دلاکاپیتاله برنده نداشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۶۹۰

دیدار حساس لاتزیو و رم در سری آ با تساوی 1-1 به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، در شبی که دو تیم نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، رم و لاتزیو هر کدام یک بار در نیمه نخست به گل رسیدند و در نهایت این نتیجه تا پایان حفظ شد. اگرچه این لاتزیو بود که بازی را بهتر آغاز کرد، اما رم در دقیقه 25 به گل اول دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روی ارسال کریستانته و خروج اشتباه دروازه بان لاتزیو، ادین ژکو موفق شد با یک ضربه سر دقیق گلزنی کند.

 

اما در دقیقه 34 لاتزیو در صحنه ای عجیب به گل رسید. روی ارسال بازیکنان لاتزیو در دهانه دروازه و تعلل عجیب دروازه بان رم و کریس اسمالینگ، توپ در دهانه دروازه مقابل آچربی افتاد و او به راحتی دروازه را باز کرد.

 

در دقیقه 40 جاستین کلایورت موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام برسد. در اوایل نیمه دوم و روی ارسال کریستنانه، ادین ژکو باز هم می توانست دروازه لاتزیو را باز کند اما ضربه سر او به بیرون رفت.

 

در دقیقه 70 باز هم ادین ژکو از مرکز محوطه اقدام به ضربه زدن کرد که این بار استراکوشا واکنش خوبی نشان داد. در دقیقه 80 مهاجم بوسنیایی رم باز هم شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد، اما ضربه لورنزو پلگرینی از پشت محوطه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

 

 

 

 

آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

به گزارش قدس آنلاین، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم‌های فوتبال لاتزیو و یوونتوس برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی اگرچه با شکست ۲ بر یک یوونتوس همراه بود، اما به دلیل برتری ۲ بر صفر این تیم در بازی رفت، در مجموع به برتری ۳ بر ۲ و صعود میهمان تورینی به فینال منجر شد.

در این بازی لاتزیو توسط والنتین کاستیانوس در دقیقه ۱۲ با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد. او در دقیقه ۴۹ دومین گل خود را به ثمر رساند و کار را در مجموع دو بازی به تساوی ۲-۲ کشاند. یووه اما به لطف تعویض طلایی ماسیمیلیانو آلگری که در دقیقه ۸۱ آرکادیوژ میلیک را به جای دوشان ولاهوویچ به میدان فرستاد، توسط این مهاجم لهستانی در دقیقه ۸۳ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بانوی پیر در نهایت بازی را باخت اما تک گل میلیک سبب صعودش به فینال شد.

حریف یوونتوس در فینال در پایان بازی امشب تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در ورزشگاه برگامو مشخص خواهد شد. بازی رفت این دو تیم با برتری یک بر صفر فیورنتینا همراه بود.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها