Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@18:33:26 GMT

حرکات عجیب خواننده پاپ در اولین کنسرتش + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۷۱۰

‍‍‍‍‍‍

صراط:

مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ در کیش اولین اجرای زنده خود را برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اما اولین کنسرت مهراد جم بی‌حاشیه نبوده است و حرکات عجیب و غریب او باعث شد فیلم‌های بسیاری از این خواننده در فضای مجازی منتشر شود و واکنش‌هایی را به همراه داشته باشد.

بارها در گزارش‌های مختلف به نحوه اجرای کنسرت‌ها اشاره شده است که با موازین عرفی مغایرت دارد اما اینکه چرا نظارتی روی آن صورت نمی‌گیرد سوالی است که باید مسئولان مربوطه پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهراد جم یکی از چهره‌های جدید موسیقی پاپ کشور است که از اسفندماه ۱۳۹۷ فعالیت رسمی خود را در همکاری با مسعود جهانی آغاز کرد. 

بیشتر مخاطبین، مهراد جم را با آهنگ‌های «شمال»، «غمت نباشه» و «شیک و پیک» می‌شناسند که در اردیبهشت و تیر ۱۳۹۸ به انتشار رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خواننده جوان موسیقی موسیقی پاپ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری

 جزئیات بیشتر از توافق فابیو کاناوارو که از امروز سرمربی جدید اودینزه خواهد بود، با باشگاه فریولیایی رسیده که تنها در انتظار اعلام رسمی اخراج گابریله سیوفی از سوی این باشگاه است.

طبق آنچه که اسکای گزارش داده، قرارداد این مدافع سابق تیم ملی ایتالیا تا ژوئن یعنی پایان فصل خواهد بود، اما بعید نیست که به سمت پروژه بلندمدت برویم. طرفین در مورد احتمال گنجاندن گزینه قرارداد دو ساله در توافقات بین باشگاه و کاناوارو بحث می‌کنند.

اولین حضور برنده توپ طلای ۲۰۰۶، دیداری تاریخی خواهد بود که قلب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کاناوارو در تجربه جدید خود بلافاصله دنیله ده روسی، هم تیمی خود در ایتالیایی که قهرمان جهان شد را پیش روی دارد

همچنین آنها چندین بار دیگر در دوران حرفه‌ای با یکدیگر روبرو شده‌اند، حتی به عنوان مربی. این دو در واقع قبلاً در اسپال -بنونتو در آخرین دوره مسابقات قهرمانی سری B با یکدیگر روبرو شده‌اند.

منبع: ورزش سه

سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • (عکس) تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت
  • برگزاری موسیقی نواحی در «بیشه»/ سرنا نماد فرهنگ لرستان است
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم