Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شیخ‌آقایی رئیس هیات فوتبال مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: محمد طاهر امینی بازیکن جوان مهابادی با درخشش در تیم ماشین سازی توانسته خود را به بازیکن خوب این روز‌های ماشین سازی معرفی کند و در لیست ۱۸ نفره این تیم برای بازی مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این فوتبالیست مهابادی چند ماه پیش با قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال لیگ برتری ماشین‌سازی تبریز پیوست، افزود: محمدطاهر امینی متولد ۱۳۷۹ در مهاباد است که سابقه بازی در تیم فوتبال امید و بزرگسالان موکریان این شهرستان و بازی در سطح لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی را در کارنامه دارد.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای یک نماینده در لیگ فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور و ۲ نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی

وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان مقابل عربستان دچار مصدومیت شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران علاوه بر اینکه علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی را در اردوی تیم ملی فوتبال ایران می‌دید ۳ بازیکن خارجی دیگر این تیم نیز به تیم‌های ملی کشور خود دعوت شدند.

وحدت هنانوف که در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ستاره تیم ملی فوتبال تاجیکستان بود در اردوی جدید این تیم بار دیگر دعوت شد تا به همراه یارانش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر عربستان در دو بازی رفت و برگشت صف‌آرایی کند. هنانوف در دیدار رفت برابر عربستان از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت و علی رغم شکست یک بر صفر این تیم برابر میزبان با کسب نمره ۷.۳ بهترین بازیکن تاجیک‌ها در این دیدار بود.

در بازی برگشت اگرچه مدافع پرسپولیس باز هم از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت اما در دقیقه ۳۵ بازی دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. هنوز میزان مصدومیت این بازیکن مشخص نشده است اما این موضوع می‌تواند خبری نگران کننده برای اوسمار و پرسپولیس باشد.

پیش از این مرتضی پورعلی گنجی در بازی ایران و قطر پیش از جام ملتهای آسیا دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • پرویز دهداری؛ دیکتاتور بود یا معلم اخلاق؟
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال