Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان گل‌گهر امیدوار است در تقابل با تیم‌های پایین جدولی به برد برسند و در لیگ برتر بمانند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید علیرضا ابراهیمی درباره تساوی مقابل سایپا اظهار کرد:

بازی کیفیت فنی بالایی نداشت ولی با این وجود تیم ما خیلی بهتر و سرتر بود. دو بار به تیرک دروازه سایپا زدیم و سه پنالتی هم داور به سود ما گرفته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر، ۵ بازیکن جدید به تیم و ترکیب ما اضافه شده بودند که با شرایط آب و هوایی سیرجان و دیگر مسائل آشنایی نداشتند.

سید علیرضا ابراهیمی ادامه داد:

مقابل سایپا خوب کار کردیم و حقمان برد بود، اما متاسفانه روی یک اشتباه بچه‌گانه و سهل‌انگاری و در حالی که سایپا هیچ موقعیتی نداشت، یک گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.

مدافع گل‌گهر درباره بهبود شرایط این تیم در مقایسه با دور رفت مقابل سایپا ابراز کرد:

در بازی دیروز به نسبت نیم‌فصل اول فوق‌العاده بودیم ولی فقط یک مقدار هماهنگ نیستیم. در پست‌هایی که احتیاج به بازیکن داشتیم یا اصلا یار نداشتیم، بازیکن گرفتیم و تیم را تقویت کردیم. در نظر بگیرید که یک تیم پایین جدولی هستیم و هر بازیکنی به چنین تیم‌هایی نمی‌آید ولی خوشبختانه باشگاه توانست ۵ بازیکن خوب لیگ را جذب کند. زمان می‌برد تا هماهنگ شویم ولی البته فرصتی هم نداریم و باید از بازی آینده مقابل پارس جنوبی بهتر کار کنیم.

سید علیرضا ابراهیمی با تاکید بر اینکه بازی با پارس جنوبی مسابقه مرگ و زندگی است، عنوان کرد:

هفته بعد مقابل تیمی قرار می‌گیریم که حریف رو در روی ما برای نیفتادن در لیگ برتر است؛ ما در پایین جدول با تیم‌هایی مثل پیکان، پارس جنوبی، سایپا و … رقابت داریم که پرونده دیدار با سایپا بسته شد. برابر این تیم‌ها محکوم به گرفتن سه امتیاز هستیم و امیدوارم در بازی پیش رو به برد دست پیدا کنیم.

سید علیرضا ابراهیمی درخصوص حمایت نکردن مردم سیرجان از بازی روز گذشته این تیم مقابل سایپا گفت:

فکر می‌کنم مردم سیرجان هنوز شرایط را درک نکردند. شرایط لیگ یک و لیگ برتر تفاوت دارد. گل‌گهر امسال به لیگ برتر آمده، اما متاسفانه عده‌ای توقع دارند ما مثل لیگ یک همه بازی‌ها را باید ببریم ولی لازم است بدانند که شرایط مسابقات لیگ برتر با گذشته یکسان نیست. تیمی که روز اول بد بسته شده و به این روز افتاده، قطعا زمان می‌برد و نیاز به حمایت تماشاگران دارد تا دوباره جان بگیرد.

کاپیتان گل‌گهر با بیان اینکه نیاز به پشتیانی هواداران در ۱۳ مسابقه آینده داریم، گفت:

عده‌ای که به نظرم دلسوز گل‌گهر نیستند، بجای سنگ‌اندازی در کارمان و رفتارهایی مثل هتل ندادن و حرف و حدیث درآوردن، به کنار تیم بیایند تا در لیگ برتر بمانیم. این تیم برای سیرجان و بعد استان کرمان است. اگر گل‌گهر به لیگ یک برود، سرنوشت‌اش چه خواهد شد؟ نمی‌دانم چرا تماشاگران این شرایط را درک نمی‌کنند ولی مردم سیرجان بدانند که به حمایت‌شان احتیاج داریم و از آنها می‌خواهیم به بازی‌های ما بیایند و ورزشگاه را پُر کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا تیم گل گهر سایپا کاپیتان گل گهر مدافع گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ - ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

دومین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف‌ها نیز امیرحسین یازرلو، فوروراد جوان تیم کاله بود. او در بازی سوم مقابل ذوب‌آهن ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل را به ثبت رساند تا با کارایی ۳۱، نقش پررنگی در پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ تیم خود داشته باشد. 

سومین بازیکن تاثیرگذار نیز ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان بود که با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل، موفق به ثبت دبل‌دبل شد و کارایی ۳۱ را در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشت. گرگان بازی سوم مقابل لیموندیس را هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ برد تا با سه برد متوالی برنده سری شده و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

چهارمین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف هم متین آقاجان‌پور، فوروارد تیم کاله مازندران بود. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ کاله همراه شد، ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل داشت و تاثیرگذاری ۲۷ را در ترکیب شمالی‌ها به ثبت رساند.

امتیاز آورترین بازیکنان در بازی‌های شب اول پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به شرح زیر بودند: 

۱- جردن استیونس (طبیعت تهران): ۳۷ امتیاز

۲- متین آقاجان‌پور (کاله مازندران): ۳۲ امتیاز

۳- امیرحسین یازرلو (کاله مازندران): ۳۰ امتیاز

۴- جلن بردلی (لیموندیس شیراز): ۲۶ امتیاز

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • خیبر خرم‌آباد در اندیشه صعود به لیگ برتر/ جدال با سایپا برای تداوم صدرنشینی
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال