Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: من از اظهارات مهم عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات که یاد قربانیان هولوکاست را گرامی داشت و خواهان مقابله با نژادپرستی، انزجار و تندروی شد، قدردانی می‌کنم.

وی گفت: اظهارات بن زاید تحول مهمی در موضع جهان عرب نسبت به هولوکاست و دلیل جدیدی بر تغییر موضع اعراب در قبال اسرائیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله بن زاید در توییتر نوشت: در سالروز هولوکاست ما بر حمایت از انسانیت و مخالفت با نژادپرستی، انزجار و تندروی تأکید می‌کنیم و یاد کسانی را که طی این واقعه کشته شدند گرامی می‌داریم تا این جنایت‌های ضد بشری دیگر تکرار نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد

 نخست‌وزیر اسرائیل امروز (چهارشنبه) در سخنانی خطاب به توصیه‌های هم‌پیمانان غربی این رژیم در رابطه با جنگ غزه و تشدید تنش در منطقه، گفت که «تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد.»

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل پس از دیدار با وزرای خارجه آلمان و انگلیس، گفت: از دوستانمان به خاطر نصیحت‌ها و توصیه‌هایشان و همچنین کمک به ما تشکر می‌کنم اما ما خودمان برای خودمان تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: برای دفاع از اسرائیل هر اقدامی را که لازم باشد، انجام خواهیم داد.

نخست‌وزیر اسرائیل در بخش دیگری از اظهاراتش منکر وضعیت فاجعه‌بار در غزه در نتیجه تداوم حملات و محاصره آن شد.

نتانیاهو همچنین در تلاش برای جلب رضایت شهرک نشینان معترض، اضافه کرد: کابینه امروز با برنامه‌ای برای بازسازی شهرک‌های مجاور نوار غزه موافقت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • پایان نبرد سایه‌ها، تغییر منطق بازدارندگی و آغاز فصل جدید در رویارویی ایران و اسرائیل
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • نتانیاهو : تل‌آویو خودش برای خودش تصمیم می‌گیرد
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است
  • فیلم/ اظهارات وزیر صمت درباره واردات خودروهای دست دوم
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات خبرنگار برجسته اسرائیلی از وحشت در کابینه نتانیاهو
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران