Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ناپولی دومین شکست صدرنشین سری A در فصل جاری را رقم زد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی با برتری 2 بر یک خانگی مقابل یوونتوس ضمن رقم زدن دومین شکست فصل صدرنشین رقابت‌ها، اجازه افزایش اختلاف این تیم با اینتر رده دومی را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی حساس ورزشگاه «سن‌پائولو» در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های سری A ایتالیا، ناپولی پس از یک نیمه بدون گل، دو بار توسط زلینسکی در دقیقه 63 و اینسینیه در دقیقه 86 به گل رسید و تنها گل رونالدو در دقیقه 89 برای یوونتوس ثمری نداشت.

با این برد، یوونتوس 51 امتیازی هر چند در صدر ماند، اما از افزایش اختلاف با اینتر 48 امتیازی باز ماند. ناپولی با گتوسو 27 امتیازی شد و پس از چند هفته ناکامی به رده دهم جدول سری A صعود کرد.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه دهم بازی مقابل صنعت نفت در آبادان ، مصدوم و درخواست تعویض داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کاپیتان آماده سرخپوشان که در نیم فصل دوم به مهره کلیدی و فیکس اوسمار ویرا تبدیل شده است، در دهمین دقیقه بازی احساس درد در زانوی چپ خود کرد و دست خود را به علامت تعویض بالا برد.

عالیشاه از این اتفاق که در اوج آمادگی او رخ داده، به شدت ناراحت و عصبانی بود و دستان خود را به هم کوبید.

بلافاصله پزشک پرسپولیس بالای سر عالیشاه حاضر شد اما ناحیه ای که عالیشاه نشان داد، به شدت مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که در فصل جاری برای مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی در پرسپولیس افتاده است و اگر این آسیب برای کاپیتان پا به سن گذاشته قرمزها افتاده باشد، باید گفت او باقیمانده این فصل و بخش زیادی از نیم فصل لیگ بعدی را از دست می‌دهد و بازگشت او به فرم فعلی نیز بسیار دشوار خواهد بود.

امید عالیشاه به محض برگشت به تهران ، ام آر ای خواهد داد تا میزان مصدومیت او قطعی اعلام شود.

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • شوک به پرسپولیس: کاپیتان مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • امید ابراهیمی و رفقا مانع از قهرمانی یک تیم
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال