Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@19:11:39 GMT

مرگ ورزشکار مشهور و دخترش +عکس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۴۶۸۲

مرگ ورزشکار مشهور و دخترش +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، کوبی برایانت صبح یکشنبه در یک تصادف هلیکوپتر در ایالت کالاباساس درگذشته است. هنگام سقوط، کوبی با حداقل 3 نفر دیگر در هلیکوپتر شخصی خود حضور داشته‌اند.

آتش سوزی رخ داد پرسنل اورژانس پاسخ دادند، اما هیچ کس در هواپیما زنده نماند. 5 نفر کشته شدند. به ما گفته می‌شود که ونسا برایانت در میان کسانی که در هلی کوپتر حضور داشتند، نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل سقوط در دست بررسی است. کوبی مشهور سال‍‌ها از هلیکوپتر برای مسافرت استفاده کرده است - قدمت آن به زمان بازی در لیکرز باز می‌گردد.

او به مسافرت از ساحل نیوپورت در کالیفرنیا به مرکز STAPLES در DTLA با هلی کوپتر Sikorsky S-76 معروف بود.

همسر برایانت، ونسا و چهار دختر او در این هلی کوپتر حضور نداشتند. کوبی یکی از بزرگترین بازیکنان NBA در تمام دوران محسوب می‌شود؛ او برای 18 مرتبه در تیم ستارگان حضور داشت و طی 20 سال برای لیکرز بازی کرد.او از سال 1996 دوران حرفه‌ای خود را آغاز کرد و به 5 قهرمانی در مسابقات بسکتبال حرفه‎ای آمریکا دست پیدا کرده بود.

   

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی بسکتبال تصادف هواپیما سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد
  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • فیلم/ انتقال آب و غذا به مناطق سیل‌زده بلوچستان با هلی‌کوپتر سپاه
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • اختصاصی: پایان مذاکرات تراکتور و سرمربی مشهور!
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم