Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@20:19:36 GMT

واژگونی مینی بوس در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۴۷۸۲

واژگونی مینی بوس در جنوب تهران

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، پیمان صابریان اظهار داشت: ساعت ۱۸ یکشنبه واژگونی یک دستگاه مینی بوس به مرکز اورژانس تهران اعلام شد و بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در جاده ورامین به سمت تهران، ۲ کیلومتری قلعه نو رخ داد.

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در این حادثه ۱۱ نفر مصدوم شدند که ۲ مصدوم به بیمارستان شهدای پاکدشت، ۴ مصدوم به بیمارستان بهارلو و ۵ مصدوم به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان جاده مینی بوس اورژانس واژگونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از وقوع تصادف زنجیره‌ای با ۸ مصدوم در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مبنی بر وقوع تصادف دو دستگاه خودروی سواری دنا و سمند با وانت پیکان در مرکز شهر یاسوج دوراهی هتل آزادی در ساعت ۱۴:۲۲ روز یکشنبه، دوم اردیبهشت فوراً دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از اعلام حادثه فوق آمبولانس پایگاه سه و چهار شهری یاسوج به محل اعزام شدند که پس از بررسی‌های اولیه و انجام تریاژ، مصدومین این حادثه هشت نفر اعلام شد که دو نفر با درمان سرپایی و شش مصدوم دیگر پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ جهت ادامه روند درمان به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است رانندگان به نکات ایمنی لازم توجه ویژه داشته باشند و ضرورت دارد رانندگان در هنگام نزدیک شدن به شهرها توجه و تمرکز لازم را داشته باشند و از رانندگان خواهشمندیم ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه، از سبقت‌های غیر مجاز جداً پرهیز کنند.

کد خبر 746736

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند