Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:21:07 GMT

همایش ائمه جماعات حاشیه شهر مشهد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۴۸۰۸

همایش ائمه جماعات حاشیه شهر مشهد برگزار شد

همایش ائمه جماعات حاشیه شهر مشهد با حضور مدیر دفتر آیت الله یعقوبی، جمع کثیری از طلاب، روحانیون و مسئولین شهری در تالار شهر مشهد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همایش ائمه جماعات حاشیه شهر مشهد شامگاه (۶ بهمن) با حضور شیخ «عمار هلالی» مدیر دفتر آیت الله یعقوبی، حجت الاسلام «محمد حسین رجایی خراسانی» استاد حوزه، جمع کثیری از طلاب، روحانیون و مسئولین شهری در تالار شهر مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این همایش حجت الاسلام «محمد حسین رجایی خراسانی» ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با اشاره به اینکه حضور در این مجلس و در کنار علماء و ائمه جماعات مایه مباهات است، گفت:کشور ما اکنون مانند صدر اسلام در محاصره اقتصادی است و همچنان مقامت می‌کند و این راهی است که امام راحل نشان داد و رهبر معظم انقلاب هم در مقابل ابر قدرت ها ایستاده است.

 

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه امروز زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) برای همه ما الگو است، افزود: حضرت محمد(ص) می‌فرمایند فاطمه خون قلب من است که این نشان دهنده اهمیت و درجه معنوی بسیار بالای حضرت فاطمه(س) است و همچنین شوهر فاطمه(س) نور چشم من و دو پسر فاطمه(س) میوه دل من هستند.

 

وی با بیان اینکه امامان از نسل فاطمه(س) همه امنای پروردگار و رشته اتصال بین خلق و خالق ائمه هستند، اظهارداشت:کسی که دست به دامان آنها بزنند و راه آنها را ادامه دهند نجات خواهد یافت و کسانی که از آنان دور شوند سعادتمند نخواهند شد.

 

حجت الاسلام رجایی خراسانی ادامه داد:حضرت فاطمه(س) ۹ سال در خانه پدر زندگی کردند و درس حجاب و حیا را به تمام زنان عالم داد و در ۹ سال زندگی در خانه همسرهم عفت، احترام به شوهر و فرزند داری را به تمام بانوان جهان آموخت، اگر بانوان بخواهند درس پاکی و عفت و زندگی را یاد بگیرند حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای آنان است.

 

این استاد حوزه با تاکید بر اینکه تجملات و هم چشمی زندگی ها را متلاشی کرده و یکی از علل افزایش طلاق است، گفت:امروز جامعه ما در محاصره اقتصادی دشمن است و دشمن می‌خواهد با این فشارهای اقتصادی ما را وادار به تسلیم کند اما با مقاومت مردم به این خواسته نخواهد رسید.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما مسجد همایش ائمه جماعات حضرت فاطمه س حاشیه شهر مشهد الگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند از مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد خبر داد و گفت: حضور پلنگ در آن منطقه جای نگرانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، نقی میرزاکریمی در پی انتشار تصویر پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد گفت: حضور پلنگ در آن محدوده طبیعی است و کوهستان و طبیعت اطراف روستاهای مشهد، کلاک و رودافشان یکی از بهترین زیستگاه‌های این گونه است.

وی اظهار داشت: پلنگ‌ها اغلب شب‌گرد و شب شکار بوده و بسیار پنهان کار و انسان گریزند و خطری مردم را تهدید نمی‌کند و جای نگرانی نیست.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده حیوانات وحشی به خصوص گربه سانان بزرگ جثه به آنها نزدیک نشوند و سریعاً موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۰۹۹۲۱۰۰۱۵۴۰ به یگان حفاظت این اداره اطلاع دهند.

کد خبر 747635

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • مقابله با معضلات فرهنگی به کمک کاربردی‌سازی سیره حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است