Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناچو فرناندز زننده تک گل رئال مادرید در دیدار مقابل رئال وایادولید بود.

طرفداری- از هفته 21 رقابت های لالیگا، رئال مادرید 1-0 از سد وایادولید عبور کرد و با 46 امتیاز به تنهایی صدرنشین لالیگا شد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، ناچو که امشب در غیاب کارواخال محروم، دفاع راست تیمش بود در پایان این دیدار گفت:

هیجان زده ام اما نه فقط به خاطر گل، بلکه به خاطر سه امتیاز حساسی که در جریان رقابت لالیگا کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم یک بازی فشرده و متمرکز ارائه کرد و سه امتیازی که لازم داشتیم را به دست آوردیم. در نیمه دوم خیلی بهتر با توپ کار کردیم و وارد فضا ها شدیم اما می دانستیم که تیم های میهمان در این ورزشگاه چه کار سختی دارند. به نظرم تیم علیرغم موقعیت های کمی که داشت خوب کار کرد و حداکثر استفاده را از موقعیتمان کردیم.

خوشحالیم که دوباره صدرنشین شده ایم. امروز به پیروزی احتیاج داشتیم و هنوز بازی های زیادی باقی مانده و برد امروز بعد از امتیاز از دست دادن رقیبمان، کلیدی بود. روند بدون شکست خوبی را سپری می کنیم و با اعتماد به نفس پیش می رویم.

گل عجیبی به ثمر رساندم چون قرار نبود جلو بروم اما مربی به من گفت که از تیر یک حمله کنم. زندگی همین است، گاهی اوقات در لحظه مناسب در مکان مناسب قرار می گیرید و امروز همه چیز خوب پیش رفت. تنها چیزی که امشب به ذهنم می رسد این است که مربی خواست تا جلو بروم. گلزنی 18 بازیکن مختلف برای تیم نکته مثبتی است و نشان می دهد که همگی آماده ایم و می توانیم حمله کنیم. باید خوب دفاع کنیم و تیم این کار را می کند و باز هم کلین شیت کردیم. بازیکنان زیادی گلزنی کرده اند و این برای تیم خوب است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را در دیداری جذاب و جنجالی با نتیجه 2-3 شکست دهد. 

بلینگام که در بازی رفت ناجی رئال مادرید بود و هر دو گل این تیم را برای پیروزی برابر این حریف قدیمی به ثمر رسانده بود، در این بازی هم بار دیگر به ستاره بی چون و چرای آنها تبدیل شد و توانست گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش را در وقت‌های تلف شده وارد دروازه حریف کند. 

او پس از گلی که به ثمر رساند خوشحالی خاصی را با لوکاس واسکز به نمایش گذاشت و سپس به سوی هواداران رفت تا شادی پس از گل مخصوص خودش را با دستان باز انجام دهد و اتفاق جالبی که رخ داد این بود که هواداران روی سکوها هم مانند او این خوشحالی را انجام دادند تا صحنه‌ای تماشایی در برنابئو به تصویر کشیده شود. 

رئال مادرید با این پیروزی اختلاف امتیازش با بارسلونا در صدر جدول را به یازده امتیاز رساند و حالا با کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه دیدار پیش رو جام قهرمانی را از آن خود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • مادرید عاشق جود: هزاران بلینگام در برنابئو (عکس)