Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@01:54:38 GMT

افزایش ۱۳۰ درصدی نژادپرستی در فرانسه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۴۸۵۱

افزایش ۱۳۰ درصدی نژادپرستی در فرانسه

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت کشور فرانسه در آماری که روز یکشنبه منتشر شد اعلام کرد در سال ۲۰۱۹ اقدامات نژاد پرستانه و بیگانه ستیزی در فرانسه نسبت به سال قبل بیش از ۱۳۰ درصد افزایش داشته است.

بر این اساس، در آمار وزارت کشور فرانسه آمده است: در سال ۲۰۱۹ اقدامات نژاد پرستانه و بیگانه ستیزی با ۱۱۴۲ مورد، افزایش زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در سال ۲۰۱۸، ۴۹۶ مورد اقدام نژاد پرستانه در کشور گزارش شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نژادپرستی وزارت کشور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها مشارکت کردند

معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی طرح جهش تولید در دیمزار‌ها را نمونه بارز افزایش تولید با مشارکت مردم و کشاورزان عنوان کرد و بر استفاده از ظرفیت مردمی در افزایش تولید کشاورزی تاکید کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، علیرضا مهاجر گفت: 70 درصد تولیدات کشاورزی مربوط به حوزه زراعت است و این معاونت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نقش هدایت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی را با سپردن کار به دست مردم ایفا می‌کند.

وی  اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را مشارکت حداکثری مردم در امنیت غذایی کشور دانست و گفت: در این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بیشترین محصول اساسی از مزارع دیم کشور برداشت می‌شود.

معاون امور زراعت وزارت جهادکشاورزی افزود: در این طرح 450 هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در سطح 5 میلیون و 200 هزار هکتار از اراضی دیم، انواع محصولات اساسی مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی،حبوبات و علوفه کشت می‌کنند.

مهاجر بار دیگر بر نقش بی‌بدیل مردم در انجام امور اشاره کرد و گفت: جهش در کشاورزی یعنی افزایش چشمگیر و این جز با حضور و مشارکت مردم فابل دست یافتن نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند
  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها مشارکت کردند
  • افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه