Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین تهدید کرد که اگر آمریکا از طرح صلح خود موسوم به «معامله قرن» رونمایی کند، فلسطینیان از معاهده اسلو خارج خواهند شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنم، «صائب عریقات» در گفتگو با رادیو "مونت کارلو" اظهار داشت که اقدامات ما در واکنش به رونمایی از معامله قرن عبارت خواهد بود از اجرای مصوبه‌های شورای مرکزی سازمان آزادی‌بخش که مهمترین آن‌ها اعلام پایان مرحله انتقالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عریقات تصریح کرد که اعلام معامله قرن وضعیت جدیدی را به وجود خواهد آورد و اشغالگری موقت را به اشغالگری دائمی تبدیل خواهد کرد.

وقتی ابومازن به تماس های ترامپ پاسخ نمی دهد

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دونالد ترامپ طی روزهای گذشته بارها قصد گفتگوی تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را داشته اما عباس به تماس‌های او پاسخ نداده است.

فلسطینیان از تصمیم ترامپ برای رونمایی از معامله قرن در روز سه شنبه آینده به شدت شاکی هستند و ممکن است چنین اقدامی به تیره‌تر شدن هرچه بیشتر روابط این تشکیلات با دولت آمریکا بینجامد.

ترامپ از بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود و بنی گانتز رهبر ائتلاف آبی سفید برای سفر به واشنگتن جهت رونمایی از معامله قرن دعوت کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تحت هیچ شرایطی اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که رهبران کنونی این رژیم تحت هیچ شرایطی اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهند داد و یک وجب از خاک فلسطین را به فلسطینیان نمی‌دهند!

"نفتالی بنت" در اظهاراتی مطبوعاتی در شهرک صهیونیست‌نشین آرئیل در شمال کرانه باختری عنوان کرد در صورتی معامله قرن را می‌پذیریم که متضمن الحاق کرانه باختری به "اسرائیل" باشد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنت جلسه‌ای فوری را با فرماندهان ارتش در کرانه باختری برگزار کرده و به آن‌ها دستور داده که خود را برای درگیری‌های احتمالی پس از رونمایی از معامله قرن در روز سه شنبه آماده کنند.

حمله جنگنده‌های اسرائیلی به جنوب نوار غزه/ مقابله پدافند هوایی مقاومت

خبرهای میدانی از فلسطین اشغالی حاکی است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شرق رفح واقع در جنوب نوار غزه را مورد حمله قرار دادند.

در این حمله زمینی کشاورزی در شرق رفح مورد حمله قرار گرفته است.

در همین حال، منابع محلی در نوار غزه از مقابله پدافند هوایی مقاومت فلسطین با جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی هم مدعی شلیک یک موشک از نوار غزه به سمت منطقه اشکول شده است.

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در رابطه با عملیات روز جمعه ریزپرنده‌ها در اصفهان گفت: این مسائل دردی از کابینه نتانیاهو درمان نمی‌کند و جمهوری اسلامی ایران آمادگی برای برخورد و مقابله با هرگونه تهدید از سوی رژیم را داشته و دارد.

شهریار حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در حال حاضر به شدت دچار تزلزل و سردرگمی است، زیرا بعد از جنگ غزه از داخل به طور مستمر مورد انتقاد بوده است و به دنبال این بوده‌اند که تنش‌ها را به بیرون از مرزهای سرزمین‌های اشغالی هدایت کنند تا بار روانی و فضای اجتماعی بر علیه خود را کاهش دهند، در همین راستا حمله به بخش‌هایی از سوریه، لبنان و ترور شخصیت‌های نظامی و در نهایت در حمله به کنسولگری ایران یکی از استراتژی‌های رژیم صهیونیستی با محوریت کابینه و شخص نتانیاهو بود، اما انتظار نداشتند که جمهوری اسلامی پاسخی محکم و دندان شکن به رژیم بدهد.

وی افزود: در نهایت با عملیات مؤثر، بی‌نظیر و بازدارنده وعده صادق، رژیم بیشتر دچار تزلزل شد به گونه‌ای که ظرف یکی دو روز گذشته بازهم اعتراضات داخلی پیرامون کارکرد و عملکرد کابینه نتانیاهو افزایش پیدا کرد، بنابراین رژیم با حرکتی که روز جمعه انجام داد به دنبال این است که این فشارها را در داخل کم کند و توجیهی باشد برای کاهش فشارهای داخلی و این اقدامات درواقع متأثر از این مسائل و متزلزل بودن کابینه او است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: اما این مسائل دردی از کابینه نتانیاهو درمان نمی‌کند. جمهوری اسلامی ایران آمادگی برای برخورد و مقابله با هرگونه تهدید از سوی رژیم را داشته و دارد اما به اعتقاد من در مورد حرکت روز جمعه باید به جامعه بین‌الملل برگردیم، اگر صادق هستند و اعتقادی به حقوق بین‌الملل دارند باید نهادهای بین‌المللی از جمله شورای امنیت و سازمان ملل جلوی تحرکات رژیم را بگیرند، اما اگر غیر از این باشد رژیم باید تنبیه شود و جمهوری اسلامی ایران آمادگی تنبیه رژیم را بخاطر فعالیت‌هایش دارد اما جمهوری اسلامی به دنبال تنش و گسترش اوضاع ناامن در منطقه نیست.

حیدری تصریح کرد: به اعتقاد من با توجه به کارکرد آمریکا در خاورمیانه و اعتقاد این کشور به توسعه ناامنی در این منطقه برای بهره برداری از منابع و فروش تسلیحات جدید به کشورهای منطقه، طبیعتاً رژیم صهیونیستی را به عنوان یک ابزار قرار داده است اما غافل است که این ابزار امنیت منطقه و جهان را به خطر می‌اندازد.

وی تاکید کرد: هر بحرانی یک کانون اصلی دارد و امروز رژیم صهیونیستی کانون ناامنی‌ها در منطقه خاورمیانه است بنابراین جهان و نظام بین‌الملل باید سریعاً وارد مذاکره جدی شوند تا نسبت به تحرکات و ادامه گستاخی‌های رژیم اقدامات فوری و آنی به دور از پشتیبانی آمریکا داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه این گونه تحرکات بی پاسخ نخواهد ماند، گفت: به نظر من تحلیل‌های رژیم نسبت به واقعیت‌های جمهوری اسلامی غلط است چرا که تحلیلشان این بود که اگر به سفارت حمله کنند پاسخی دریافت نمی‌کنند اما با دریافت پاسخ قاطع از سوی جمهوری اسلامی حتماً تحلیل‌های آنها تغییر خواهد کرد کما اینکه الان رژیم از داخل دچار سردرگمی است، فشارهای سیاسی و اجتماعی در کابینه نتانیاهو افزایش پیدا کرده، جمهوری اسلامی دست برتر، قدرت بازدارندگی و عملیاتی منحصر به فرد دارد و رژیم باید تاوان اینگونه اقدامات را دریافت کند و رژیم باید بفهمد که هر حرکت ضدامنیتی علیه جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند.

کد خبر 746082

دیگر خبرها

  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • مواضع دولت‌های عربی درباره دوران پساجنگ غزه
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • آمریکا به دشمنان اسرائیل کمک می کند | اموال تشکیلات خودگردان باید توقیف شود!
  • بن گویر: باید همه اموال تشکیلات خودگردان توقیف شود
  • حمله محمود عباس به آمریکا
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • محمود عباس: در روابط خود با آمریکا بازنگری می‌کنیم
  • هجمه محمود عباس به آمریکا