Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سناتور چاک شومر، رهبر دموکرات‌ها در سنای آمریکا به گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز که نشان می‌دهد ترامپ از موضوع کمک به اوکراین در جهت اهداف خود در مقابل دموکرات‌ها بهره گرفته است، واکنش نشان داد.

چاک شومر در پیامی توییتری نوشت: «جان بولتون شواهد و مدارکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بستگی به چهار عضو جمهوری‌خواه سنا دارد که اطمینان حاصل کنند جان بولتون، میک مولوانی و دیگران که آگاهی مستقیم از اقدامات رئیس‌جمهور ترامپ دارند در دادگاه سنا شهادت دهند.»

بیشتر بخوانید: آغاز جلسه دفاعیه ترامپ در سنای آمریکا

افشاگری جان بولتون علیه ترامپ در کتاب جدید

جان بولتون در کتاب جدید خود که هنوز منتشر نشده اعلام کرد ترامپ در اوت ۲۰۱۹ به مشاورانش گفته بود که قصد دارد کمک ۳۹۱ میلیون دلاری نظامی به اوکراین را مسدود کند تا مقامات اوکراین از پسر جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و رقیب انتخاباتی او تحقیق کنند.

روزنامه نیویورک تایمز براساس متنی از کتاب جدید جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که هنوز چاپ نشده ولی به دست این روزنامه رسیده است گزارش داد اظهارات جنجالی بولتون در بحبوحه دادگاه استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مجلس سنا همچنین شامل پیش نویس دست نوشته‌هایی است که او طی هفته‌های اخیر منتشر کرده است.

این نسخه همچنین برای کاخ سفید و برخی از مقامات کنونی و پیشین آمریکا که در نوشتن این کتاب موثر هستند نیز ارسال شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ چاک شومر جان بولتون اوکراین گیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • رییس شورای اروپا: ترامپ، از پوتین نترس!
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • علی ربیعی: شیوه برخورد و اقدامات خیابانی درخصوص حجاب نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!