Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، میزان پرداختی عیدی کارکنان دولت از سوی هیئت وزیران ۱۲ میلیون ریال معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شد و این مبلغ برای کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال ۱۳۹۸ در نظر گرفته شده و در هر حال میزان عیدی اینگونه افراد از ۵۰ درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه همواره میزان پرداختی‌ها برای برخی اقشار فرهنگیان از قبیل دانشجومعلمان و سربازمعلمان با، اما و اگر‌های بسیاری مواجه است، پرداخت حقوق و عیدی را از مسئولان ذیربط جویا شدیم.

علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش درباره میزان پرداخت حقوق و عیدی دانشجومعلمان اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشجومعلمان استخدام آزمایشی-رسمی هستند و برای ما به منزله کارمند محسوب می‌شود بابت پرداختی آنها مشکلی نداریم و مانند دیگر کارمندان هستند.

او ادامه داد: بابت تمام هزینه‌های اجتناب ناپذیری که عمده آن حقوق و عیدی است، هیچ نگرانی برای پرداخت در ۲ ماهه آخر امسال وجود ندارد و میزان آن قابل پرداخت است و اعتبارات تامین می‌شود.

پرداخت ماهانه ۳۲۰۰ میلیارد تومان  برای حقوق فرهنگیان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به میزان اعتبارات برای پرداختی‌های مربوط به حقوق گفت: بدون احتساب رتبه بندی فرهنگیان ۳۲۰۰ میلیارد تومان ماهانه برای حقوق در نظر می‌گیریم همچنین برای رتبه بندی و معوقات آن هم ۱۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

الهیار ترکمن تصریح کرد: کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، دانشجومعلمان و سربازمعلمان طبق مصوبه دولت حقوق و عیدی دریافت می‌کنند و نگرانی بابت پرداخت طبق مصوبه دولت نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجومعلمان عیدی کارمندان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

روح الله نظامی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به عشایر به صورت کم بهره و با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت می شود اظهار کرد: ۲۲۰ میلیارد ریال از میزان از محل بند ج تبصره ۱۸ برنامه بودجه ۱۴۰۲ و سه میلیارد ریال نیز از محل ماده ۵۲این قانون به عشایر پرداخت شده است.

وی افزود: با استفاده از این میزان تسهیلات به حدود ۲۱۹ نفر از جامعه عشایر برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در بخش های مختلف دامداری و صنایع دستی شغل ایجاد شده که سهم تبصره ۱۸ به تعداد ۱۵۷ پرونده و بند ۵۲ نیز ۶۲ پرونده است.
نظامی خاطر نشان کرد: احداث جایگاه های دام، انبار علوفه، صنایع دستی و ایجاد کارگاه های فرآوری از جمله محل های پرداخت این تسهیلات است.

استان مرکزی دارای ۷۷۰ خانواده عشایر با چهار هزار نفر جمعیت است که ۹۰ درصد آنان در شهرستان های ساوه و زرندیه مستقر هستند؛ این قشر با ۳۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود