Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رئال مادرید در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگای اسپانیا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، مهمان وایادولید بود و در نهایت با یک گل پیروز شد.

ناچو فرناندز در دقیقه ۷۸ تک گل این مسابقه را به ثمر رساند.

رئال با این برد و با توجه به باخت شب گذشته بارسلونا، ۴۶ امتیازی شد و به صدر جدول رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وایادولید هم با ۲۲ امتیاز شانزدهم است.

بیشتر بخوانید: پیروزی مقتدرانه باواریایی‌ها و نزدیکی به صدر جدول

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لالیگا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند با تصمیم عادل غلامی سرمربی این تیم قرار است در یزد اردویی برگزار کند. به همین منظور باشگاه شهداب یزد که دو بازیکن خودش در این تیم حضور دارند میزبان تیم ملی والیبال نوجوانان خواهند بود.

بر این اساس با درخواست فدراسیون و تایید مدیریت باشگاه شهداب، اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان با هدایت عادل غلامی از روز ۳۰ فروردین ماه الی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی شهر یزد و مجموعه اختصاصی (سالن تمرینی و سالن بدنسازی باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد) با حضور تمامی بازیکنان و اعضای تیم از جمله دو بازیکن باشگاه شهداب یزد (ابوالفضل سادات الحسینی و رضا نوراللهی) برگزار خواهد شد.

تیم شهداب یزد یکی از نمونه‌ترین باشگاه‌ها در ورزش کشور است. آنها امکانات فوق‌العاده‌ای دارند و امیدوارند با کسب میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در این تورنمنت مهم برای بار سوم شرکت کنند و این‌بار قهرمان شوند.

دیگر خبرها

  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • هفته ۳۱ لیگای اسپانیا؛ توقف باسکی‌ها، سویا از منطقه خطر دور شد
  • تساوی خانگی شاگردان اینزاگی/ اینتر همچنان در صدر جدول
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • تصمیم غیر منتظره ستاره ترک؛ آردا گولر خواهان جدایی از رئال مادرید
  • یک میزبان جذاب برای شاگردان عادل
  • کهکشانی‌ها در مسیر قهرمانی
  • فرار رئال و بارسا از تله پائین جدولی‌ها