Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا، یکشنبه از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، بین تیم‌های ناپولی و یوونتوس در ورزشگاه سن پائولوی شهر ناپل برگزار شد که ناپلی ها موفق شدند با نتیجه ۲  بر یک صدرنشین ایتالیا را شکست دهند.

زیلنسکی در دقیقه ۶۳ و اینسینیه در دقیقه ۸۶ گل‌های پارتنوپی را به ثمر رساندند و رونالدو در دقیقه ۹۰ فقط توانست یکی از گل‌ها را برای یووه پاسخ دهد تا برای هشتمین بازی پیاپی گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان گتوزو با این پیروزی ۲۷ امتیازی شدند و به رتبه دهم صعود کردند. بیانکونری هم با ۵۱ امتیاز همچنان صدرنشین است.

بیشتر بخوانید: ترکیب تیم‌های فوتبال یوونتوس و ناپولی اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در چهارمین دیدار از مرحله پلی آف لیگ برتر برابر میهمانش طبیعت تهران شکست خورد.

 این دیدار روز دوشنبه بیست هفتم فروردین در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در پایان تیم طبیعت با نتیجه ۹۱ بر ۸۳ به برتری رسید تا کار برای صعود یک تیم به جمع چهار تیم به دیدار پنجم بکشد.

 

دیگر خبرها

  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • نخستین هت تریک زلاتان ابراهیموویچ در سری آ ایتالیا (17 آوریل، 2005) / فیلم
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • تاثیر مستقیم ورزش بر فشار‌خون
  • ناکامی پالایش نفت آبادان برابر طبیعت تهران