Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی برگزاری شب فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان‌های هرمزگان و یزد با حضور مسئولان و جمعی از نخبگان دو استان را یک کار ابتکاری خوب و تاثیرگذار در توسعه همکاری‌ها میان دو استان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان در همایش شب فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان های هرمزگان و یزد، برگزاری این گونه برنامه ها و هم اندیشی ها را بسیار مفید و کارساز دانست و عنوان کرد: دو استان هرمزگان و یزد، از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهم مردم هرمزگان مهمان نوازی آنها می باشد به گونه ای که شاهد هستیم، مردم از سراسر ایران اسلامی در این استان مشغول کار و زندگی هستند.

استاندار هرمزگان افزود: یکی از جمعیت های قابل توجه در هرمزگان نیز یزدی تباران هستند که بیش از ۵۰ هزار نفر از آنها در هرمزگان زندگی می‌کنند.

همتی تصریح کرد: نقش یزدی تباران در توسعه استان هرمزگان کاملاً مشهود است و باید تعاملات و همگرایی ها میان دو استان را با برگزاری چنین نشست هایی افزایش دهیم.

وی گفت: ظرفیت‌های بسیار خوب برای افزایش تعامل و مراودات و همکاری‌ها میان دو استان هرمزگان و یزد وجود دارد که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان آنها را به کار گرفت.

استاندار هرمزگان یکی از توانمندی های مهم استان یزد را در حوزه آموزش، سلامت و بهداشت و درمان دانست و اظهار داشت: در این دو حوزه به ویژه در زمینه ساخت بیمارستان، هرمزگان می تواند از توانمندی استان یزد بهره ببرد.

همتی اضافه کرد: همکاری و سرمایه گذاری در عرصه های مختلف همچون سواحل، جزایر، گردشگری و تجارت دیگر زمینه فعالیت و همکاری میان دو استان می باشد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندی متقابل بسیاری میان مردم استان های هرمزگان و یزد وجود دارد که زمینه ساز هم افزایی بیشتر است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: شکوفایی استعدادهای استان های هرمزگان و یزد می تواند در توسعه کشور بسیار نقش آفرین باشد.

همتی برگزاری شب فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی استان های هرمزگان و یزد با حضور مسئولان و جمعی از نخبگان دو استان را یک کار ابتکاری خوب و تاثیرگذار در توسعه همکاری ها میان دو استان برشمرد و بیان داشت: از این طریق می‌توانیم کارها و برنامه های جدید تعریف کنیم که از رهگذر آن، دو استان هرمزگان و یزد و دیگر نقاط کشور از آنها کشور بهره مند شوند.

شایان ذکر است؛ در همایش شب فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان های هرمزگان و یزد که در بندرعباس برگزار شد، تفاهم نامه همکاری در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، سلامت و گردشگری میان استان های هرمزگان و یزد، توسط استاندار هرمزگان و استاندار یزد به امضا رسید.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما نماز جمعه انتخابات مسجد روزنامه شب فرهنگی استاندار هرمزگان فریدون همتی اجتماعی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می‌یابند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کار‌های بین المللی سازمان توسعه تجارت در نشست خبری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا اظهار داشت: ایران و کشور‌های آفریقایی از ظرفیت یکدیگر برای همکاری‌های اقتصادی مطلع نیستند بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در برای شناخت زمینه‌های تجاری طرفین است.

وی افزود: باکشور‌های آفریقایی میتوان در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی، واردات مواد اولیه تولید و ... می‌توان همکاری مختلفی داشت.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران ادامه داد: با توجه به تخصص ایران در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی چند گروه از قاره آفریقا برای مذاکرات تخصصی در این حوزه هابه ایران می‌آیند.

وی تصریح کرد: در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است.

معاون سازمان توسعه تجارت ایران گفت: بیش از ۳۰ کشور آفریقایی از اتحادیه آفریقا در اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا حضور می‌یابند.

دیگر خبرها

  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»
  • ۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می‌آیند
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • مردم باید ثمره دوستی ایران و چین را در مظاهر توسعه مشاهده کنند
  • به دنبال گسترش روابط اقتصادی و تجاری با چین هستیم
  • کنفرانس ویدویی میان تولیدکنندگان ازبکستان و اصفهان برگزار می‌شود
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • هیئت اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود 
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان