Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:15:04 GMT

ایجاد ۳۵۰۰ شغل برای نیازمندان ایلام در سال جاری

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۵۴۷۲

ایجاد ۳۵۰۰ شغل برای نیازمندان ایلام در سال جاری

ضیاء رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال برای پیشبرد برنامه‌های اشتغال زایی مددجویان این استان ۱۱۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که جهش بسیار خوبی نسبت به سال گذشته از این نظر ایجاد شده است و ۱۱۶ درصد جذب اعتبار داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته و امسال با مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب در کشور و استان مواجه بوده‌ایم به این خاطر و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، از سال گذشته تا کنون تعداد ۹ هزار خانواده جدید دیگر به جمعیت مددجویی این استان اضافه شده است که با احتساب این تعداد، شمار کل مددجویان زیر پوشش این نهاد به حدود ۳۰ هزار خانوار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: این در حالی است که تا پایان سال ۹۶ این نهاد با کاهش جمعیت مددجویان مواجه بود و سالانه حدود ۱۰ درصد مددجویان از طریق توانمندسازی از چتر حمایتی امداد خارج می‌شدند.

رضایی اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی این افراد، کمیته امداد روند پذیرش مددجویان را سهولت داده تا بدون محدودیت‌های قانونی زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار گیرند.

کد خبر 4836099

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد امام خمینی ایلام بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، رؤیا عسگرپور صبح چهارشنبه در نشست مشترک کارگروه سوادآموزی استان البرز که با هدف ساماندهی فضا و نیروی انسانی برای آموزش برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۹۸۹ نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در راستای تفاهم نامه منعقده شناسایی و در دوره‌های سوادآموزی ثبت نام شدند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز ضمن قدردانی از تعامل مؤثر و دغدغه مندی مسؤولان کمیته امداد البرز در برنامه ریشه کنی بیسوادی اظهار کرد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، ایجاد نوآوری و راهکارهای نوین در کنار مردمی سازی و پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها برای توسعه سطح سواد در کشور مورد انتظار است.

وی افزایش نرخ سواد در استان را مسئله‌ای همگانی دانست و تصریح کرد: اتفاق خوبی که برای تحقق شعار سال با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در ثبت نام مددجویان و ساماندهی فضا و آموزش در کلاس‌های سال جاری محقق شد، ثمره دغدغه مندی و مشارکت پویا مدیران و مسؤولان این نهاد است.

کد خبر 6080602

دیگر خبرها

  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تولید سالانه ۳۵۰۰ تن قارچ خوراکی در آذربایجان‌غربی
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان