Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنجعلی با اشاره به رشادت ها و تلاش های سردار سلیمانی در محور مقاومت گفت: ایشان از جان و دل سرباز ولایت بودند و به برکت خون این فرمانده، اسلام جان تازه ای برای مبارزه با آمریکای مستکبر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار «اسدالله گنجعلی» یکشنبه شب (6 بهمن) در آیین اختتامیه جشنواره شعر کبوتران حرم و رونمایی از شناسنامه سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: امروز آمریکا به اوج خفت و خواری افتاده که در دنیا شاهد آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) قم بیان داشت: مردم منطقه خیزش عظیمی را علیه آمریکایی ها به راه انداخته اند که این امر به برکت خون شهدای مقاومت رقم خورده است.


وی گفت: دوران سیطره آمریکایی ها در منطقه به پایان رسیده و این امر محقق نمی شد مگر به برکت خون شهدا و همین خون شهدا موجب شد تا آمریکا مجبور شود با خفت از منطقه خارج شود.


گنجعلی با اشاره به فعالیت های رژیم صهیونیستی گفت: آنها نیز در حاشیه سواحل مدیترانه در یک دیوار بتی محاطره شده اند و شاهد هستیم که عزه و مقاومت اسلامی فلسطین یک جان تازه گرفته است.


فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) قم با اشاره به نابودی داعش گفت: این امر به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت رقم خورد و با این تلاش ها و مجاهدت ها داعش از بین رفت.


وی با اشاره به تدابیر جمهوری اسلامی گفت: امروز توسعه مرزهای مقاومت و ایران به هزاران کیلومتر آن طرف تر رفته است و محور مقاومت در نواحی مختلف در راستای مبارزه با استکبار تلاش می کند.


گنجعلی با اشاره به طرح موصل تا حلب گفت: این طرح برای افزایش امنیت رژیم صهیونیستی طراحی شده بود که با شکست آن، صهیونیست ها دچار سردرگمی شدند و از سوی دیگر طرح خاورمیانه جدید نیز بر هم خورد.


فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب(ع) قم گفت: امروزه ده ها بسیج مردمی مقاومت در سراسر دنیا ایجاد شده که نشان دهنده ثمره خون شهیدان است و باید قدر این موضوع را بدانیم.


وی با اشاره به رشادت ها و تلاش های سردار سلیمانی در محور مقاومت گفت: ایشان از جان و دل سرباز ولایت بودند و به برکت خون این فرمانده، اسلام جان تازه ای برای مبارزه با آمریکای مستکبر گرفته است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما نماز جمعه خبرگزاری شبستان ایام فاطمیه شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار سلیمانی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود