Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاتجاه، ابو علی العسکری، از فرماندهان گردان‌های حزب‌الله عراق، بر ضرورت تشکیل دولتی عدالت محور در این کشور تاکید کرد.

او  از سیاستمداران عراق خواست دولتی تشکیل دهند که ضمن رعایت عدالت بتواند به دفاع از امنیت و حاکمیت عراق بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده حزب‌الله عراق گفت: مردمی که در تظاهرات میلیونی ضرورت حفظ حاکمیت عراق شرکت کردند‏، مستحق دولتی هستند که بتواند مطالبات آن‌ها را برآورده کند.

العسکری از سیاستمداران خواست با خودداری از وقت‌کشی، از خیانتکاران و کسانی که پشت نام‌های فریبنده پنهان شده‌اند، دوری کنند.

او همچنین بر آمادگی گردان‌های حزب‌الله عراق برای دفاع از مردم این کشور تاکید کرد و گفت: گردان‌های حزب‌الله فقط مصلحت و منافع مردم را در نظر دارد و موظف به اجرای هیچ توافق داخلی یا خارجی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله عراق تظاهرات در عراق تحولات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

امام جمعه کرمان، گفت: مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند و تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مطابق متون دینی وقتی فردی مسئولیتی پیدا می‌کند در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه روز قیامت روز سوال است و ما باید در دو حوزه پاسخگو باشیم که حوزه اول ماموریتی است که به ما داده شده است، گفت: هر اداره‌ای ماموریتی دارد و مدیران باید تمام تلاش خود را بگذارند که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند، ادامه داد: حوزه دوم توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه است و مدیر دستگاه نمی‌تواند بگوید که این حوزه به من ربطی ندارد و باید بداند که در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه تدابیری در استان کرمان اندیشیده شده است که به‌زودی به مدیران ابلاغ می‌شود، ادامه داد: همه مدیران باید صادقانه در این زمینه کمک کنند تا در ماموریت الهی خود موفق باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق، گفت: این عملیات موفق موجی از شادی در جهان ایجاد کرد و برای همه رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • مسوولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • رأی الیوم:حاکمیت اردن استمرار جغرافیای راهبردی رژیم صهیونیستی است
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه