Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@13:55:09 GMT

راز 40 سرقت با دو عملیات اطلاعاتی پلیس کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۵۶۰۵

راز 40 سرقت با دو عملیات اطلاعاتی پلیس کشف شد

ساعت24 - با دستگیری عاملان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد و طرقبه و شاندیز تاکنون راز 40فقره سرقت فاش شده است.

با دستگیری عاملان دستبرد به باغ ویلاهای اطراف مشهد و طرقبه و شاندیز تاکنون راز 40فقره سرقت فاش شده است.

فرمانده انتظامی طرقبه و شاندیز روز گذشته با تایید خبر دستگیری سارقان گفت: در پی گزارش های متعدد سرقت از باغ‌ها و مزارع، نیروهای پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ «علی اکبر حسین پور» افزود: کارآگاهان با ردزنی های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق شدند چهار تن از عاملان دستبرد به باغ ویلاها را در مخفیگاه‌های مختلف دستگیر کنند.
وی اضافه کرد: در این میان اعضای یک باند سه نفره که بین 37 تا 45 ساله هستند در بازجویی‌های تخصصی به 18 فقره سرقت از باغ ها و مزارع اطراف مشهد و بینالود اعتراف کردند که بررسی ها با دستور قضایی برای شناسایی دیگر عوامل مرتبط و همچنین مال باختگان ادامه دارد. رئیس پلیس طرقبه و شاندیز تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه پیگیری پرونده دستبرد به باغ ویلاها، جوان 38 ساله دیگری را نیز که دارای سوابق متعدد کیفری است با رصدهای اطلاعاتی به دام انداختند که تاکنون به 22 فقره سرقت در اطراف طرقبه و شاندیز اعتراف کرده است.
سرهنگ حسین پور گفت: این متهم مدعی شد که اموال سرقتی را به مشهد انتقال می داد و به یکی از مالخران حرفه ای می فروخت ، بنابراین کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه این عملیات و با هماهنگی های قضایی، مالخر اموال سرقتی را نیز در مشهد دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.
مقام ارشد انتظامی طرقبه و شاندیز همچنین از دستگیری سارق اموال و محتویات داخل خودروها خبر داد و گفت: این متهم 41 ساله که سابقه سرقت و فراراز زندان را دارد تاکنون به 13 فقره دستبرد به خودروها اعتراف کرده است اما با توجه به شواهد و مدارک موجود احتمال می رود سرقت های این فرد که از مهرماه امسال در مناطق مختلف مشهد آغاز شده است به بیش از یک صد فقره برسد.
 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری ۳ سارق سابقه‌دار احشام با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار در سطح شهرستان شدند، افزود: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دامداران از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز درخصوص انگل تنیا ساژیناتا
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • ۲۵ سارق در عملیات ۷۲ ساعته پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • ۲۵ سارق در عملیات پلیس اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد