Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروز فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، از این جشنواره به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران یاد کرد که زمینه بروز و ظهور استعدادهای جوان و جدید در کنار بهره گیری از تجربه پیشکسوتان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های نه چندان دور مردم ایران به ویژه گیلانیان هنرمند و هنردوست برای دیدن فیلم‌های این جشنواره به تهران سفر می‌کردند، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر با تصمیم متولیان برگزاری این جشنواره تعدادی از فیلم‌ها به صورت همزمان با جشنواره مرکزی در برخی از استان‌های کشور اکران می‌شود که گیلان نیز یکی از این استان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر همیشه یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم هنردوست و هنرمندان این استان بود، گفت: خوشبختانه چند سالی است که شاهد تحقق این امر و رضایت علاقه مندان گیلانی حوزه سینما هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌های اکران همزمان فیلم‌های جشنواره شاهد بازخوردها و استقبال گسترده گیلانیان به ویژه جوانان بوده‌ایم، تصریح کرد: این بازخوردها سبب شده تا با نزدیک شدن به ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر همکاران بنده در اداره کل ارشاد گیلان تلاش کنند تا شرایط خوبی برای اکران فیلم‌های جشنواره برای شهروندان گیلانی فراهم کنند.

فاضلی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته تیم جوانی از همکاران بنده در ارشاد گیلان برنامه ریزی لازم برای اکران همزمانی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را انجام داده‌اند، تأکید کرد: تمام تلاش بنده و همکاران جوانم در حوزه معاونت هنری و سینمایی اداره کل ارشاد گیلان فراهم کردن ساعتی خوش برای مردم گیلان به ویژه جوانان علاقه مند به حوزه سینما در ایام برگزاری جشنواره است.

کد خبر 4835728

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فجر بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد : فردا ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ، نماز جمعه در همه شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار خواهد شد.
همچنین نمازجمعه رشت ، فردا به امامت آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!