Web Analytics Made Easy - Statcounter

کایپتان تیم ملی هندبال معتقد است اشتباهات داوری در تساوی دیدار ایران و کره جنوبی و عدم صعود ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا تاثیرگذار بوده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال مردان ایران در آخرین بازی خود از مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل کره جنوبی به تساوی ۲۴ بر ۲۴ رسید و ضمن عدم راه‌یابی به نیمه نهایی، سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ را هم از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در ادامه مقابل امارات به میدان رفت و در حالی که با نفرات دوم خود بازی کرد شکست خورد و در جایگاه ششم آسیا قرار گرفت.

الله‌کرم استکی، کاپیتان تیم ملی که پس از عدم راه‌یابی به نیمه نهایی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، معقتد است که اشتباهات داوری در تساوی ایران و کره نقش داشته است. او با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود به سه اشتباه داوری در بازی ایران و کره پرداخته است.

کایپتان تیم ملی هندبال معتقد است داور در لحظات حساس بازی برای کره خطا و پنالتی اعلام کرده اما در صحنه مشابه برای ایران صرفا خطایی ساده گرفته است. علاوه بر این مدعی شد در لحظات حساس و پایانی، داور پس از ۲۴ ثانیه بازی غیر فعال ایران را اعلام‌ کرده در حالی که برای  بازی غیرفعال کره بعد از یک دقیقه و ۱۰ ثانیه سوت زده .

استکی در پایان مطالب خود به بدون کرسی بودن هندبال ایران در آسیا هم توجه کرد و نوشت:" هندبال ایران در داخل و سطح بین‌المللی تنها و مظلوم است و بازیکن هندبال ایرانی تنهاتر است‌."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال الله کرم استکی تيم ملي هندبال بزرگسالان فدراسيون هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور سهمیه آسیا را به ملوان تعارف زد
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • نصرتی: برای کسب سهمیه آسیا باید تمام امتیازات را بگیریم
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • کاهش شانس ژیمناست تاریخ‌ساز ایران برای کسب سهمیه المپیک
  • تلاش الفتی برای کسب سهمیه المپیک/ ژیمناستیک شگفتی‌ساز می‌شود؟
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز