Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی گفت: دستگاه قضا با تمام توان در بحث مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز جدیت دارد و از تمام ظرفیت های قانونی برای مقابله با این پدیده استفاده می کند و با متخلفان و قاچاقچیان بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، «محمد قاسمی» در گردهمایی اعضاء اتحادیه سیستم های مخابراتی و الکترونیکی قزوین بیان کرد: ما برای حفظ و دفاع از کیان، خاک و مرزهای ایران اسلامی عزیز در طی این 40 سال، شهدای بسیاری همچون سردار سلیمانی ها را تقدیم اسلام، انقلاب و نظام کرده ایم و به برکت خوب پاک شهدا امروز در اوج قله های عزت و افتخار قرار گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه د اد: در گذشته توطئه های مختلف سیاسی، نظامی، فرهنگی وغیره به قصد مقابله با نظام از سوی دشمنان برنامه ریزی شده بود که با رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور به موقع ملت شریف ایران اسلامی در صحنه، تمام آن جنگ ها خنثی و دشمنان مأیوس شده و به زانو درآمدند.

 

وی اضافه کرد: امروز کشور در شرایط حساسی قرار دارد و دشمن پس از شکست های پی در پی، جنگ اقتصادی را علیه نظام آغاز کرده است و با تحریم های ظالمانه خارج از منشور حقوق بشر مورد ادعای سازمان ملل و قواعد بین المللی، معیشت ملت ایران را که اقدامی غیرانسانی است، هدف قرار داده اند تا از این طریق به مقاصد شوم خود دست یابند که بدون شک در این جنگ هم بار دیگر شکست را تجربه خواهند کرد.

 

قاسمی با بیان اینکه راه برون رفت از جنگ اقتصادی، تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری اقدامی هوشمندانه داشتند و بهترین راه برای مقابله با جنگ اقتصادی، تلاش برای تحقق شعار رونق تولید است و همه دستگاه ها، نهاد ها و آحاد مردم باید نقش و مسئولیت اجتماعی خود را به درستی ایفا کنند تا به تعبیر معظم‌ له به سلامت از این پیچ تاریخی انقلاب عبور کنیم.

 

وی اعلام کرد: عزت و سربلندی هر کشور در تولید داخلی ‌اش متجلی می‌شود و در حال حاضر یکی از موانع تحقق رونق تولید، پدیده شوم قاچاق است و تحقق شعار سال و اجرايی شدن آن در گرو مبارزه عملی و همه جانبه با قاچاق كالا و ارز است.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین توضیح داد: قاچاق، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از بین می برد و به تولید ملی ضربه می زند و همین موضوع موجب افزایش بیکاری و بحران‌های اجتماعی می شود که تبعات سنگین و گاهی جبران ناپذیری را برای اجتماع به همراه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه بهترين راهكار و پيشگيری از قاچاق كالا و ارز، تقويت توليد داخلی و حمایت از کالای ملی است، خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، قاچاق کالا، خنجر از پشت است و به همین خاطر باید شرايطی فراهم شود كه مردم با افتخار به خريد كالای ساخت داخلی مبادرت کنند که ضروری است برای دستیابی به این هدف، تولیدکنندگان در بحث ارتقاء کیفیت کالاهای تولیدی تلاش مضاعفی کنند تا نیاز جامعه به استفاده از کالای خارجی و قاچاق برطرف شود و در این صورت شاهد رونق کسب و کار خواهیم بود.

 

قاسمی اضافه کرد: ما مخالف واردات کالای مورد نیاز جامعه نیستیم اما در شرایط فعلی کشور، ضروری است از کالاهای مشابه تولید داخل به منظور رونق تولید و حمایت از کالای ملی استفاده شود و اصناف هم که در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمن قرار دارند، نباید از نقش خود در فرهنگ سازی و اصلاح الگوی مصرف غافل شوند و همه تلاش خود را به کار گیرند تا جامعه به سمت استفاده از کالای داخلی سوق داده شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضا با تمام توان در بحث مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز جدیت دارد و از تمام ظرفیت های قانونی برای مقابله با این پدیده استفاده می کند و با متخلفان و قاچاقچیان بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

 

دادستان قزوین یادآور شد: انتظار ما از تولیدکنندگان، اصناف و آحاد جامعه این است که با شناخت و درک صحیح از شرایط کشور، در مسیر مبارزه و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن و همچنین حمایت از کالای داخلی و رونق تولید به منظور تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما روزنامه نماز جمعه انتخابات مسجد مساجد قاچاق کالا دستگاه قضا قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در راستای جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش استان توانستند در ۲۴ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی، ۲ دستگاه خودروی تریلی حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان در بازرسی از بار این ۲ دستگاه تریلی؛ ۵۲ عدد واکسن، ۹ عدد آمپول، ۱۶۸ عدد قرص، ۱۶۸ کیلوگرم روغن نباتی، ۲۳ لیتر سموم کشاورزی، ۱۸ کیلوگرم بذر آفتابگردان و ۴ هزار لیتر فرآورده‌های سوختی شامل بنزین و گازوئیل و … را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به ارزش ۱۱ میلیارد ریالی محموله مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها ۴ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو تریلر نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6083877

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • ۲ محموله کالای قاچاق در اندیمشک کشف شد