Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی بندپی با انتقاد از کم کاری بانک ها در ارایه تسهیلات گفت: در صورتی که بانک ها همکاری لازم را نداشته باشند، گزارش کم کاری آنها را به معاون اول رییس جمهور ارسال می کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «انوشیروان محسنی بندپی» در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با اشاره به مصوبات جلسه گفت: در این جلسه گزارش هایی توسط دستگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و میزان جذب و اشتغال طرح های پایدار اشتغال روستایی ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به پیگیری های به عمل آمده اشتغال روستایی استان تهران از رتبه بیست و هفتم به رتبه سیزدهم ارتقا پیدا کرده است؛ این امر بیانگر تاثیرگذاری فعالیت های کارگروه اشتغال استان در زمینه ایجاد و اشتغال جذب اعتبارات برای کارآفرینان روستایی است.

 

وی اظهار کرد: متاسفانه گزارش کاری که از کمیته حضرت امام (ره) و سازمان بهزیستی در بند ب تبصره 16 داشتیم، میزان 135 میلیارد تومانی که می بایست به کمیته امداد و 54 میلیارد تومانی که به سازمان بهزیستی اختصاص یابد به کمیته امداد 30 درصد و سازمان بهزیستی 17 درصد اختصاص یافته است. بر همین اساس مقرر شد هفته آینده جلسه فوق العاده ای با حضور دستگاه های حمایتی برگزار شود تا بانک ها را مکلف به اجرای قوانین در این خصوص کنیم تا به تعهدی که در رابطه با اشتغال به جامعه هدف کمیته امداد و سازمان بهزیستی وجود دارد تا قبل از پایان سال محقق شود.

 

محسنی بندپی بیان کرد: بانک ها هنوز اهتمام ویژه نسبت به ارایه اعتبارات لازم برای در اختیار گذاشتن کارآفرینان و طرح ها را ندارند. متاسفانه در استان تهران تحول و تحرک جدی را در این زمینه از بانک ها شاهد نیستیم.

 

محسنی بندپی در ادامه اظهار کرد: بنابراین نیازمند این هستیم که یک حمایت و نگاه ویژه از بانک ها نسبت به این مسئله داشته باشیم؛ بنابراین در جلسه آینده این مسئله را آسیب شناسی خواهیم کرد چون اگر همین رویه ادامه پیدا کند، مجبور می شویم این گزارش ها را به معاون اول رییس جمهور ارایه دهیم.

 

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه رویداد ملی فهما انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد محسنی بند پی تسهیلات بانکی استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سفر ترکیه حضور داشت یکشنبه گذشته به کشور بازگشت. او قصد دارد قبل از سفر به همراه مجید جلالی به کوالالاممپور برای حضور در کنفرانس سرمربیان تیم‌های ملی حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دیداری با مهدی تاج رئیس فدراسیون داشته باشد.

در این دیدار قرار است علاوه بر ارائه گزارش به رئیس فدراسیون درباره برنامه ریزی های صورت گرفته جهت بازی‌های خردادماه تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ و ازبکستان در خصوص بدهی‌های معوقه کادرفنی تیم ملی ایران نیز صحبت شود.

تاج که وعده پرداخت تمام و کمال مطالبات اعضای کادر فنی را داده است قصد دارد طبق درخواست قلعه نویی با مربیان فعلی تیم ملی ایران تمدید قرارداد کند. همچنین آنتونیو مانیکونه دستیار ایتالیایی او نیز قرار است به زودی قراردادش تمدید شود تا به فعالیت خود با این تیم ادامه دهد.

باید دید خروجی جلسه این دو نفر که به احتمال زیاد تا پایان هفته آینده برگزار می‌شود چه سرنوشتی را برای دستیاران داخلی و خارجی قلعه نویی رقم می‌زند.

کد خبر 6086714

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید/ ارسال پیامک تعداد روز‌های اشتغال به بیمه‌شدگان