Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز امیری یکشنبه شب در جلسه هماهنگی اقدامات دستگاه های اجرایی در بازسازی مناطق سیل زده استان افزود: رکورد جدیدی برای بازسازی مناطق سیل زده کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در لرستان ثبت شده  است.

وی اظهار داشت: با اتمام تعمیر۲۰ هزار واحد مسکونی، پرونده تعمیرات واحدهای آسیب دیده ازسیل در لرستان بسته شده و از مجموع  ۱۲هزار و ۵۰۰ واحد احداثی در این استان ۱۱ هزار و ۵۰۰ فوندانسیون، ۱۰هزار و ۵۰۰ اسکلت و هشت هزار و ۵۰۰ واحد سقف به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بازسازی مناطق سیلزده لرستان را بسار مطلوب دانست و تصریح کرد: در این راستا لرستان نسبت به سایر استان های سیل زده کشور با فاصله بسیاری پیشتاز است.

تا اواخر آذرماه امسال تمام ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیلزده استان لرستان به بانک معرفی و ۲۵۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به صاحبان این واحدها پرداخت شده است.

از مجموع واحدهای معرفی شده به بانک، ۴۶ هزار نفر موفق به عقد قرارداده شده اند که علاوه بر پرداخت بلاعوض، بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز دریافت کرده اند.

از مجموع ۴۹ هزار و ۵۰۰ واحد، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد برای دریافت تسهیلات و بلاعوض معیشتی و مابقی برای تعمیر یا احداث مسکن به بانک معرفی شده اند و ۶۰ هزار تن سیمان رایگان در مناطق سیلزده لرستان توزیع شده است.

علاوه بر تسهیلات ارائه شده، تمامی خدمات فنی از جمله طراحی، نظارت، نقشه و صدور پروانه ساختمانی مناطق سیلزده استان رایگان بوده و با توجه به این اقدامات، لرستان تاکنون رتبه نخست بازسازی این مناطق را در کشور به خود اختصاص داده است.

سیل فروردین ماه۱۰ هزار میلیارد تومان به زیرساخت های لرستان خسارت زد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی سیل سیمان مسکن قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان کرمانشاه از احداث «صنعت شهر» خبر داد و گفت: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در شورای مسکن استان از احداث «صنعت شهر» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: ساخت شهرک‌های مسکونی در جوار کارخانه‌های برای کارگران کرمانشاه پیگیری خواهد شد.

وی احداث شهرک‌های مسکونی در کنار شهرک‌های صنعتی را به‌عنوان یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری استان در راستای نزدیکی محل کار برای قشر کارگر عنوان کرد و افزود: استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای مسکن کلیات طرح را پذیرفت، ولی باید در کارگروهی مکان این صنعت شهر و نحوه اجرای آن عملیاتی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در رابطه با مکان پیشنهادی احداث صنعت شهر تصریح کرد: مکان پیشنهادی در جوار شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان بود که در جلسه شورای مسکن قرار شد این مکان پیشنهادی در کارگروه تخصصی‌تر بحث و بررسی شود.

وی ادامه داد: طرح صنعت شهر در استان‌هایی از کشور اجرا شده که با توجه به صنعت کرمانشاه و شهرستان‌های تابع احداث آن یک نیاز واقعی است که باید پیگیری شود.

کد خبر 747676

دیگر خبرها

  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز