Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن دوره ریاست صیدانلو در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وزیر ورزش و جوانان سرپرست این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از فدراسیون‌هایی است که دوره ریاست ۴ ساله آن به اتمام رسیده و برای انتخاب رییس جدید، انتخابات برگزار شود. محمود صیدانلو در ۴ سال اخیر ریاست این فدراسیون را بر عهده داشته و با پایان دوره وی، باید انتخابات این فدراسیون برگزار تا رییس جدید انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به آیین نامه جدید انتخابات فدراسیون‌های ورزشی، با پایان یافتن دوره ریاست هر فدراسیونی، باید تا زمان برگزاری انتخابات سرپرست تعیین شود.

از همین رو وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرده تا جانشین صیدانلو شود. قرار است بزودی مراسم معارفه ناظمی برگزار شده و وی رسما سرپرستی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی را بر عهده بگیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق مازیار ناظمی وزارت ورزش تابناک ورزشی فدراسیون اتومبیلرانی عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دومین دوره مسابقات تنیس کاسپین کاپ در ساری

در پایان مسابقات تنیس کاسپین کاپ که با حضور ۲۱ تیم از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آسایش ساری برگزار شد تیم نیرو تابلو ریلی قهرمان شد.

در این مسابقات پارسیان انرژی به مقام نایب قهرمانی رسید.

همچنین ملوان نداجا عنوان سومی را کسب کرد و آواتار الف چهارم شد.

این مسابقات مدت ۸ روز و با مجموع جوایز ۱۲۵ میلیون تومانی برگزار شد.

سرداور این مسابقات مجید گلچین بود و محمد مهذب نیا مدیریت مسابقات را بر عهده داشت.

آرین اسماعیلى، پویا کولائیان، محمد شهدایى، مصطفى صادق زاده، مهکامه هاشمى، الهام یوسف پور، پریسا گرزینى، ساناز جانباز و سحر حسن نیا نیز در کادر داورى این مسابقات حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی رایگان توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کرج
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن
  • در انتظار تصمیم وزارت ورزش برای انتخابات فدراسیون ترای اتلون
  • حقدادی از انتخابات فدراسیون ژیمناستیک کنار می‌کشد؟
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود
  • پایان دومین دوره مسابقات تنیس کاسپین کاپ در ساری