Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@18:50:43 GMT

درخواست عجیب سرمربی موناکو از رئال‌

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۲۴۷

درخواست عجیب سرمربی موناکو از رئال‌

سرمربی اسپانیایی موناکو از سران رئال مادرید خواست تا ستاره پاری سن ژرمن را جذب کنند.

به گزارش مشرق، کیلیان ام‌باپه یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاریسن ژرمن بازی می‌کند. این ستاره جوان مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته و خبرهای زیادی درباره پیوستن او به کهکشانی‌ها در تابستان به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

گلزنی عجیب امباپه با ضربه دست +عکس

روبرتو مورنو سرمربی موناکو از باشگاه رئال خواست تا ام‌باپه را جذب کند. او گفت: به رئال مادرید این پیام را می‌دهم که لطفا ام‌باپه را جذب کنید. او بازیکنی بسیار خوب و خاص است. رئال می‌داند که چگونه باید از این بازیکن بزرگ استفاده کند.

ام‌باپه در فصل جاری هم آمادگی بسیار بالایی از خود نشان داده تا جایی که در 22 بازی 21 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل هم داده است که این به خوبی نشان می دهد که او چه بازیکن تاثیر گذاری برای پاری سن ژرمن بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال سرمربی موناکو رئال مادرید لالیگا پاریسن ژرمن لوشامپیونه امباپه سرمربی تیم ملی روبرتو مورنو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا با هدایت «ژاوی آلونسو» در فصل جاری عملکرد پرفراز و نشیبی از خود به جا گذاشت. این تیم در حال حاضر در جدول رده بندی لالیگا اسپانیا با ۸ امتیاز کمتر نسبت به رئال مادرید در رده دوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به جمع ۸ تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و باید در این مرحله با پاری سن ژرمن فرانسه روبرو شود.

در این فصل بارها زمزمه‌های خروج یا برکناری ژاوی از نیمکت بارسلونا بارها به گوش رسیده است و به نظر می‌رسد در پایان فصل باید شاهد جدایی او از تیم کاتالان‌ها باشیم. پایگاه خبری «Mundo Deportivo» از جدایی ژاوی و بارسلونا در پایان فصل صحبت کرده است و «هانسه فلیک» سرمربی کنونی بایرن مونیخ، لوییز انریکه سرمربی پاری سن ژرمن و رافا مارکز مدافع پیشین بارسلونا را به عنوان گزینه‌های جایگزینی ژاوی معرفی کرده است.

همچنین طبق اطلاعاتی که برنامه رادیویی «Barça Reservat» منتشر کرده است بارسلونا در حال بررسی استفاده از ژاوی به عنوان سفیر بنیاد این باشگاه است. ژاوی در دروان بازیگری خود در بارسلونا میراثی ارزشمند از خود به جا گذاشت و توانست خود را به عنوان یکی از اسطوره‌های این باشگاه معرفی کند.

کد خبر 6064002

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • حمله به اسپانیایی‌ها: شب جنجالی وینیسیوس در برنابئو
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!