Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@15:58:07 GMT

احتمال غیبت ستاره الدحیل برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۳۲۷

احتمال غیبت ستاره الدحیل برابر پرسپولیس

بازیکن کلیدی الدحیل با توجه به آسیب دیدگی که دارد به احتمال خیلی زیاد دیدار برابر پرسپولیس را از دست دهد.

به گزارش مشرق، به نقل از الرای، یوسف المساکنی یکی از کلیدی‌ترین و تاثیر گذارترین بازیکنان الدحیل قطر است. این بازیکن تونسی در دیدار اخیر الدحیل در لیگ ستارگان قطر با آسیب دیدگی از ناحیه زانو مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الرای نوشت که به نظر می رسد که آسیب دیدگی المساکنی به گونه‌ای است که نیاز به عمل جراحی دارد و اگر او زیر تیغ جراحان قرار گیرد چند هفته ای دور از میادین خواهد بود و به این ترتیب چند دیدار بعدی تیمش را از جمله دیدار حساس برابر پرسپولیس را از دست خواهد داد.

پرسپولیس و الدحیل در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه 22 بهمن به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر پرسپولیس یوسف المساکنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!

پرسپولیس علاوه بر مهدی ترابی، حسین کنعانی و علیرضا بیرانوند که ملی‌پوشان ایرانی هستند، در این فیفادی سه بازیکن ملی‌پوش دیگر نیز داشت.

اوستون ارونوف ستاره ازبکستان، وحدت حنانوف مدافع تاجیکستان و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستان در این فیفادی تیم‌های ملی‌شان را همراهی می‌کردند.

پرسپولیس در این مدت اخبار ملی‌پوشان خارجی خود را نیز پوشش می‌داد و به مناسبت گل ارونوف به هنگ‌کنگ، تصویری از او در پیراهن تیم ملی ازبکستان را منتشر کرد که به تنها پست آبی رنگ این پیج تبدیل شد.

ازبکستان و هنگ‌کنگ دیگر هم‌گروه‌های ایران در این مرحله از انتخابی جام جهانی همزمان با دیدار ایران و ترکمنستان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود ازبک‌ها تمام شد و ستاره پرسپولیس گل سوم تیم کشورش را زد.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • غیبت ستاره ناراضی پرسپولیس در اولین جلسه تمرینی سال جدید
  • خبر خوش برای منچسترسیتی: کایل واکر به بازی با آرسنال می‌رسد
  • غیبت ستاره پرسپولیس در دور جدید تمرینات
  • فصل برای دروازه‌بان استقلالی نساجی تمام شد!