Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@12:32:12 GMT

برگزاری «مدافعان حرم همچون پدر مهربان» در ماسال

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۳۴۳

برگزاری «مدافعان حرم همچون پدر مهربان» در ماسال

عربان گفت: مسابقه نقاشی و خوشنویسی در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی و مدافعان حرم با عنوان «مدافعان حرم همچون پدر مهربان» در ماسال برگزار می‌شود.

«تکتم عربان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کمیته کودک و نوجوان با هدف برنامه‌ریزی و تولید محتوای کیفی برنامه‌های دهه فجر برای مخاطب کودک و نوجوان با حضور دستگاه‌هایی از جمله کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، بهزیستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تشکیل شده است.

 

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ماسال با بیان اینکه درک درست مفهوم انقلاب و انتقال موثر آن به کودکان و نوجوانان از محوری‌ترین کار کانون است افزود: چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا با برنامه‌ریزی محتوایی کودکان و نوجوانان را با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا و مانوس سازیم.

 

وی با بیان اینکه این کمیته در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند گفت: برنامه تلفیقی با کانون کودک و نوجوان شاندرمن برگزار می‌کنیم به این گونه یک روز کانون شاندرمن میزبان کلیه مربیان و اعضای کانون ماسال در آنجا است و روز دیگر کانون ماسال میزبان کانون شاندرمن با کلیه مربیان و اعضا است.

 

عربان با بیان اینکه در صددیم برای مناطق محروم و روستایی این شهرستان به صورت میدانی برنامه اجرا کنیم تصریح کرد: نقاشی بر روی صورت کودکان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌ها است.

 

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ماسال با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی و خوشنویسی در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی و مدافعان حرم با عنوان «مدافعان حرم همچون پدر مهربان» خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان تا 5 اسفند فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه این کانون در تمام ایام دهه فجر برنامه برگزار می‌کند اظهار کرد: حضور با شکوه اعضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ماسال در راهپیمایی 22 بهمن پایان بخش برنامه‌های دهه فجر است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما طرح ملی فهما اردبیل ایام فاطمیه روزنامه سردار سلیمانی مساجد کمیته کودک و نوجوان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود.

نمایش «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روی صحنه می‌رود.

نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به صحنه می‌رود.

نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجرا‌های عمومی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)