Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:44:00 GMT

آخر این هفته منتظر برف و باران باشید

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۴۲۳

آخر این هفته منتظر برف و باران باشید

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی، درباره وضعیت جوی کشور گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را داریم این شرایط سبب می‌شود در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت مثل تهران، اصفهان، کرج و اراک با افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی و آلودگی هوا مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: چهارشنبه موجی ضعیف از روی کشور رد می‌شود و در بخش‌های از شمال غرب و غرب سبب بارش باران می‌شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: این موج ضعیف پنج شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی بارش پراکنده باران را داریم که همین شرایط سبب می‌شود که از غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی کم شود.

وی در ادامه بیان کرد: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم و برای شنبه گستره بارش‌ها نوار غربی دامنه‌های البرز و زاگرس را در بر می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: امروز و فردا آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم است تهران صاف تا قستمی ابری است و در بعضی ساعات غبار محلی را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران بارش برف هواشناسی جمعه سامانه بارشی برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور

به گزارش خبرگزاری صداو سیما امروز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه، بارش‌ها در شمال شرق فارس، کرمان و اصفهان، ارتفاعات البرز و ارتفاعات یزد ادامه دارد و از بعدازظهر سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب و غرب کشور وارد می‌شود.
سازمان هواشناسی نسبت به آسیب دیدگی محصولات کشاورزی در اثر فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح زرد صادر کرده است .
هشدار زرد هواشناسی برای استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، یزد، مرکزی، ایلام، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، اصفهان، شرق فارس، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات و دامنه استانهای تهران، مازندران، سمنان و گیلان صادرشده است.
در روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته در نوار شمالی کشورکاهش نسبی دما رخ خواهد داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


­

دیگر خبرها

  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • رگبار شدید باران در استان تهران/‌ سامانه‬ بارشی تشدید می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • هشدار زرد هواشناسی برای مناطقی از کشور
  • پیش بینی باران های رگباری در شمال استان سمنان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق