Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله مهدوی عصر یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان کبودرآهنگ با بیان اینکه مدیران شهرستان‌ها باید از مدیران کل خود، کار بخواهند و بودجه مطالبه کنند، گفت: محرومیت شهرستان کبودرآهنگ و عقب افتادگی آن به مدیران مرتبط است.

وی با بیان اینکه مشکلات را باید در شهرستان و با خرد جمعی و همفکری پیگیری و رفع کرد، گفت: نهایت کارها باید به پروژه‌های عمرانی ختم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کبودرآهنگ با بیان اینکه نیوجرسی و روشنایی مسیر ویان به کبودرآهنگ باید هرچه زودتر توسط راهداری و اداره برق تکمیل شود چراکه هموطنان بسیاری در این جاده جان خود را از دست داده‌اند و از طرفی نیز راه اصلی ورود به شهرستان کبودرآهنگ محسوب می‌شود، گفت: کبودرآهنگ سالانه پذیرای بیش از ۸۰۰ هزار مسافر است که از راه‌های ناایمن تردد می‌کنند.

وی گفت: مسیر کبودرآهنگ به غار علیصدر باید دو بانده یا چهار بانده می‌شد نه اینکه فقط طرح ارتقای آن مصوب شود.

مهدوی از وجود ۶۰ مدرسه فرسوده و ۵ مدرسه در حال تخریب که هر لحظه امکان ریزش آن وجود دارد در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه مکاتبات بسیاری با استان صورت گرفته است، گفت: متأسفانه اداره نوسازی خود را جدای از شهرستان‌ها می‌داند و پاسخگو نیست هرچند از استانداری پیگیر این مباحث هستیم.

فرماندار کبودرآهنگ تجهیز و تکمیل ساختمان پزشکی قانونی کبودرآهنگ را مورد تاکید قرار داد و بابیان اینکه چرا شهرستان با عظمتی نظیر کبودرآهنگ نباید پزشکی قانونی داشته باشد؟ گفت: ساختمان این مجموعه تکمیل شده اما نیازمند تجهیزات است که معاونت برنامه بودجه و اعتبارات استان همدان، قول تخصیص بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به تجهیز و راه اندازی پزشکی قانونی را داده اما مشروط بر این است که پروژه تا دهه فجر راه اندازی و به بهره برداری برسد.
 

کد خبر 4836173

منبع: مهر

کلیدواژه: مدارس تخریبی آموزش و پرورش همدان بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در3 زلزله دوسال قبل خوی بیش از 400 باب کلاس درس در مناطق روستایی و شهری خوی دچار آسیب شده بودند که 313 کلاس درس تعمیراتی و 123 کلاس درس نیز تخریبی بودند .

یاسررهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از روند ساخت مدارس تخریب شده در زلزله های خوی گفت : در زلزله های متعدد 2 سال قبل خوی 35 باب مدرسه با 313 کلاس درس دچار خسارت شده بودند که همه این مدارس و کلاسهای درس مطابق با استاندارد های لازم به همت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و خیران بازسازی و تعمیر شدند.

وی افزود : در زلزله های خوی 14 باب مدرسه با 123 کلاس در نیز تخریب شده بودند که با توجه ویژه دولت و استاندار آذربایجان غربی عملیات بازسازی و احیای این مدارس بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و ساخت آنها آغاز شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد : ساخت این مدارس مطابق با استاندارد های لازم هم اکنون بطور میانگین از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی تاکید کرد : با تلاش اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان همه این مدارس تا مهرماه و آغاز سالتحصیلی جدید تکمیل و آماده بهره برداری می شوند.

رهبر دین اعتبارات این طرحها را بیش از 180 میلیارد تومان اعلام کرد.

در کنار دولت خیران شهرستان خوی هم از کار نیک مدرسه سازی و کمک به بازسازی مدارس خسارت دیده از زلزله عقب نماندند .

مدرسه 6 کلاسه  خیرساز مرحوم گلوانی هم یکی از این مدارس است که امروز در خوی به بهره برداری رسید .

این  مدرسه شش کلاسه با 750 متر مربع زیر بنا  و با 8 میلیارد تومان اعتبار توسط حاج حسین گلوانی بیاد پسر مرحومش تامین اعتبار و احداث  شده که امکان تحصیل 180 دانش آموز را فراهم ساخت .

علی نژاد  فذرماندارخوی در آئین افتتاح این مدرسه با تقدیر از خیران در بازسارزی و نوسازی مدارس در ایام زلزله در خوی  گفت: خیران از بدو تاسیس مجمع خیران مدرسه ساز تاکنون  136 باب مدرسه را بابیش از 800 کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده اند .

تکاور رئیس مجمع خیران مدرسه ساز در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما گفت : خیران در نوسازی و بازسازی 46 باب مدرسه مشارکت داشتند  که 25 باب از این مدارس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده است .

وی افزود :12  باب مدرسه خیر ساز نیز آماده بهره برداری است که بزودی افتتاح می شوند.

امام جمعه خوی هم در این آئین گفت : کارهای جهادی مختلف در کشوور انجام می شود که یکی  از آنها عمل نیک  مدرسه سازی است .

حجت الاسلام قاسم خانی افزود: قطعا اگر خیران مدرسه ساز بیش از پیش در این عرصه فعال باشند در جبران کمبود فضاهای آموزشی بسیارنقش موثری خواهند داشت .

 شهرستان خوی در امر مدرسه سازی به همت خیران در جایگاههای برتر کشوری قرار دارد .

با بهره برداری از مدارس دست ساخت در شهرستان خوی برای بیش از 5 هزار دانش اموز فضای تحصیلی و آموزشی مناسب فراهم می شود.

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف