Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:04:28 GMT

مسئولان وزارت خارجه مراقب حرف‌هایشان باشند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۵۰۶

مسئولان وزارت خارجه مراقب حرف‌هایشان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ابطحی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: لازم است طرح دوفوریتی کاهش روابط سیاسی با انگلیس هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی ادامه داد: پیش از آنکه بررسی لایحه بودجه سال آینده در مجلس آغاز شود، باید طرح مذکور در دستور کار مجلس قرار گیرد چرا که انگلیس هر کاری که می‌خواهد علیه ایران انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مسئولان دیپلماسی می‌خواهم که مراقب صحبت‌هایشان باشند چرا که دشمنان از حرف‌های آنان سوءاستفاده می‌کنند.

کد خبر 4836172 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی دیپلماسی و سیاست خارجی انگلیس مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی شورای نگهبان انتخابات 98 محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا ایران حسن روحانی مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه عباسعلی کدخدایی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری‌ اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896254

دیگر خبرها

  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • وزارت خارجه سوریه وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • دستور مهم اژه ای به مسئولان قضایی
  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش