Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:11:28 GMT

افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های بندرعباس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۵۳۶

افزایش سهمیه بنزین تاکسی‌های بندرعباس

حسینی پور از افزایش سهمیه سوخت تاکسی های بنزینی و دو گانه سوز تحت نظارت این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «سعید حسینی پور» رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران با اشاره به دغدغه تاکسی‌داران درباره کمبود سهمیه سوخت، اظهار کرد: بنا بر پیگیری‌های انجام شده، مشکل سهمیه سوخت این تاکسی‌ها حل شده و سهمیه سوخت رانندگان تاکسی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این راستا سهمیه سوخت تاکسی های دوگانه سوز از 250 لیتر به 410 لیتر، و تاکسی های بنزینی از 400 لیتر به 720 لیتر، با لحاظ شدن مابه التفاوت سهمیه سوخت آبان ماه و نیمه اول دی تغییر و افزایش یافته است.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: همچنین کلیه خودروهای ساماندهی شده سرویس مدارس که از طریق سامانه سپند تا 20 آذر سال جاری ثبت شده اند، سهمیه اعتباری سوخت که در جایگاه های عرضه بنزین قابل استفاده است، دریافت کرده‌اند.

 

حسینی پور با تاکید بر اینکه کلیه تاکسی های تحت نظارت این سازمان شامل طرح افزایش سهمیه سوخت خواهند بود، گفت: آژانس ها، تاکسی بیسیم ها و تاکسی سرویس هایی که از شهرداری ها مجوز دریافت کرده‌اند، شامل دریافت اعتبار سوخت قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه این افزایش سهمیه بر اساس مجوز وزارت کشور بوده، ابراز کرد: سهمیه جدید اعلام شده در کارت سوخت رانندگان منظور شده و نیازی به دریافت کارت سوخت جدید نیست.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در پایان تاکید کرد: عدم رعایت نرخ مصوب توسط هر کدام از مسافربرهای شهری اعم از خطوط ویژه تخلف محسوب می‌شود و شهروندان می‌توانند تخلف را به شهرداری بندرعباس به شماره 137  و یا سامانه پیامکی سازمان به شماره 3000761761 گزارش کنند.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما فهما فهما نماز جمعه کمک به سیل زدگان افزایش سهمیه بنزین حسینی پور استان هرمزگان تاکسی خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟