Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که جایگزین قدرت بهادری در این تیم، امروز یا فردا مشخص و اعلام خواهد شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، قدرت بهادری روز گذشته (یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای، به دلیل مسائل شخصی و نیز مصدومیت، از حضور در اردوی تیم ملی انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با تسنیم درباره جایگزین او اظهار داشت: وظیفه ما بود قدرت را به تیم ملی دعوت کنیم و به این تصمیم  احترام می‌گذاریم. جایگزین او را امروز یا فردا اعلام می‌کنیم.

اعلام اسامی 20 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی فوتسال

وی درخصوص برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی، پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا و نیز بازی مقابل آرژانتین که قرار است در فروردین برگزار شود، خاطرنشان کرد: فعلاً هیچ کاری انجام نشده است. بازی با آرژانتین هم قطعی شده بود، اما نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قدرت بهادری فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم‌الشریعه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قدرت بهادری فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه قدرت بهادری فوتسال ایران فوتسال تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش

شاگردان وحید شمسایی اولین دیدار خود در تورنمنت تایلند را به مراکش واگذار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد. مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گل‌های تیم کشورمان را به ثمر رساندند.

سفال‌منش:3 لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟

برنامه ادامه مسابقات به شرح زیر است:

شنبه 11 فروردین
ایران - نیوزیلند، ساعت 10:30

مراکش - ویتنام، ساعت 13:30

یکشنبه 12 فروردین
نیوزیلند - مراکش، ساعت 10:30
ایران - ویتنام، ساعت 13:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) جایگزین سراتو به بازار آمد!
  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • لسه‌فر چیست؟
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها