Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ملاقات مردمی به درخواست‌های ۳۰ نفر از شهروندان رسیدگی کرد. تاریخ انتشار: 09:39 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۷۳۷

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، تعداد ۳۰ نفر از اقشار مردم خواسته‌های حقوقی و قضایی خود را در دیدار با رئیس کل دادگستری استان بوشهر و معاونین قضایی وی در میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان بوشهر در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، تکریم و احترام ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی مراجعان و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان و خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان بوشهر با ۴۵ نفر از شهروندان

وی افزود: بیشترین خواسته‌های مردم در این دیدار، درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، تسریع در اجرای احکام، اعمال ماده ۴۷۷، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه حقوق شهروندی بود که با ارائه طریق، بررسی و دستورات مقتضی قانونی صادر گردید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری ملاقات مردمی دادگستری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام جزایی در سفر به شهرستان ساوه گفت: هدف از این سفر بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی شهرستان ساوه بود که مجموعه اقدامات در حوزه‌های مختلف نشان دهندۀ حرکت جدی در راستای سند تحول قضایی دارد.
حضور در گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه، نشست با کارکنان قضایی و ادارای دادگستری، حضور در شعب شورای حل اختلاف و سرکشی و بازدید از زندان ساوه دیگر برنامه‌های سفر رئیس کل دادگستری استان مرکزی به شهرستان ساوه بود.

دیگر خبرها

  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر