Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناپولی در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم سری آ، با نتیجه ۲-۱ یوونتوس صدرنشین را شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از توقف اینتر مقابل کالیاری، بازیکنان یوونتوس این فرصت را داشتند تا فاصله در صدر جدول را افزایش بدهند اما این شاگردان گنارو گتوزو بودند که در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار حساس برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه ۸، این بازیکنان میزبان بودند که صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند اما ضربه سر زلینسکی روی ارسال روئیز، از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

بازی با همان روند ادامه داشت و در دقیقه ۲۰ ناپلی ها بار دیگر صاحب موقعیت شدند اما ضربه ماریو روی راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد. تلاش بازیکنان دو تیم برای ایجاد موقعیت گلزنی ادامه پیدا کرد اما فرصت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و درنهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه ۵۳، بعد از اینکه الکس مرت ضربه دیبالا را برگشت داد، توپ برگشتی را رونالدو تبدیل به گل کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان ناپولی هم برای دقایقی پیش کشیدند اما در دقیقه ۶۲، روی یک ضدحمله، یوونتوسی ها می توانستند به گل برسند ولی ضربه رونالدو دقیقا به جایی رفت که مرت حضور داشت.

در مقابل، این ناپلی ها بودند که در دقیقه ۶۳ به گل رسیدند. شوت محکم اینسینیه را شزنی برگشت داد اما توپ برگشتی را زلینسکی با بغل پای ساده تبدیل به گل کرد.

بعد از این گل یوونتوسی ها پیش کشیدند و در دقیقه ۶۸ چیزی نمانده بود که ایگواین کار را به تساوی بکشد اما حضور به موقع مرت، دروازه ناپولی را نجات داد.

حملات یوونتوس ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در مقابل تیم میزبان در دقیقه ۸۶ به گل دوم رسید. روی ارسال کایخون از سمت راست بود که اینسینیه با یک ضربه والی تماشایی، دروازه یووه را باز کرد.

یوونتوسی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه ۹۰ یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی ارسال بلند به دهانه دروازه ناپولی بود که کریس رونالدو با ضربه ای نه چندان محکم کار را تمام کرد.

تلاش بازیکنان میهمان برای زدن گل تساوی ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در ثانیه های پایانی روی ارسال کوادرادو، ایگواین با ضربه سر گل دوم را به ثمر برساند اما توپ دقیقا به جایی رفت که مرت حضور داشت و به این ترتیب بازی با نتیجه ۲-۱ به سود ناپولی به پایان رسید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس ناپولی خلاصه بازی یوونتوس سری آ ناپولی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی

ارلینگ هالند نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی + فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال