Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:23:13 GMT

امتناع صداوسیما از پخش زنده سخنان رییس‌جمهوری

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۷۵۵

امتناع صداوسیما از پخش زنده سخنان رییس‌جمهوری

«علیرضا معزی» روز دوشنبه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «هم اکنون رییس جمهور در حال سخنرانی در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور است و صداوسیما علی رغم هماهنگی های به عمل آمده از پخش زنده سخنان رییس جمهور امنتاع می‌کند تماس با مدیران مربوطه بی جواب است و کسی پاسخگو نیست.»

به گزارش ایرنا، همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور صبح امروز-دوشنبه- با حضور رییس جمهوری در وزارت کشور آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش  یک روزه مهم‌ترین مسائل سیاسی کشور به ویژه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری مورد بررسی و رایزنی میان مدیران ارشد وزارت کشور و استانداران و فرمانداران قرار می گیرد.

برچسب‌ها علي رضا معزي صدا وسیما توئیتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا وسیما توئیتر صدا وسیما توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین همایش بین المللی «غزه زنده است» گفت: قدرت ملت ها از هر سلاحی از هر اتمی و از هر گنبدی آهنین تر و استوارتر است.

خزعلی افزود: صدای فلسطین نباید هرگز خاموش شود. وقتی سخن وتو می شود، زمان قدرت و قوت است که جایگاهش را باز کند و هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را از هم بپاشد.

نخستین همایش بین‌المللی "غزه زنده است" به همت دانشگاه الزهرا و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت سریلانکا شریک شود
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست