Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف خود باید اراده مردم را مورد هدف قرار دهد و در ارزیابی عملکرد هم باید بر مخاطب زوم کند.

حجت الاسلام احمد حاتمیان امروز دوشنبه (۷بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی، نهادی حاکمیتی است و مستقیماً زیر نظر نهاد رهبری فعالیت های خود را ادامه می‌دهد و بر همین اساس نگرش های مختلفی را تحت پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سازمان نه تنها قشر متدین جامعه بلکه با آحاد جامعه سروکار دارد و خروجی آن تربیت دینی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: از جمله رسالت های تبلیغات اسلامی تبیین معارف وحیانی است که برای این تبیین باید معارف وحیانی را از عقلانیت به باور ایمانی رساند و در نتیجه به اخلاق و رفتار تبدیل کرد.

وی ادامه‌داد: سازمان تبلیغات اسلامی برای رسیدن به اهداف خود باید اراده مردم را مورد هدف قرار دهد و در ارزیابی عملکرد هم باید بر مخاطب زوم کند لذا باید ابتدا نیازها و سوالات اساسی مخاطب را در جامعه مشخص کند. و سپس با رعایت اقتضائات زمان و مکان و با ابزار ایده آل به جامعه تزریق کند.

حجت الاسلام حاتمیان عنوان کرد: در این راستا از فرهنگیان و مجموعه فعالان حوزه دین دعوت می شود و با تعامل و هم اندیشی با دستگاه های استان به شکل تشکیل یک جبهه فرهنگی واحد و نظامند از مجموعه انسان های دینی و مذهبی فعالیت خواهیم کرد.

وی افزود: استان کردستان به شدت به فعالیت های قرآنی علاقه مند است و در صدد اجرای برنامه های مختلف با رویکرد جدید در این راستا هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: عقلانیت در برنامه های فرهنگی و گریز از مطالب بی اساس و خرافات از دیگر رویکردهای سازمان است چرا که باید نورانیت دین برای جامعه مشخص شود که در این زمینه باید بتوانیم دینی را در جامعه تبیین کنیم که هم در حوزه نگرش و علم و هم در حوزه رفتار بر پایه خرد و عقل استوار باشد.

وی افزود: پرهیز سازمان تبلیغات اسلامی از ورود به جریان ها و احزاب سیاسی خاص از جمله رویکردهای اصلی این نهاد است چرا که رسالت اصلی آن تبیین دین و پیروی از فرامین رهبری است.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، بیش از ۱۸۰۰ نفر از مدرسین دروس معارف اسلامی دانشگاه های سراسر کشور در حمایت از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسْم الله الرّحْمن الرّحیم

«ولقدْ زیّنّا السّماء الدّنْیا بمصابیح وجعلْناها رجومًا لّلشّیاطین وأعْتدْنا لهمْ عذاب السّعیر» (سوره ملک، آیه ۵)

«ما آسمان پایین را با چراغهای فروزانی زینت بخشیدیم، و آنها را تیرهائی برای شیاطین قرار دادیم، و برای آنان عذاب آتش فروزان فراهم ساختیم.»

طوفان الاقصی بهانه ای بود تا بار دیگر چهره حقیقی و ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان که با دستان خود گلوی مردم ستمدیده و بی گناه فلسطین را فشرده و ریختن خون انسان های مظلوم در سراسر جهان را روا دانسته، آشکار سازد و حال آنکه امت اسلامی با صبر و تحمل در مقابل جنایات رژیم غاصب و تأسی به سید و سالار شهیدان تا آخرین قطره خون پای اهداف بلندمرتبه دین مبین اسلام ایستاده است.

در پی حمله رژیم غاصب به ساختمان سفارت ایران در سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از مستشاران ارشد نظامی جمهوری اسلامی ایران و بیانات ولی امر مسلمین(حفظه الله) بدین مضمون که «رژیم خبیث اشتباه کرد و باید مجازات شود و خواهد شد»، روزهاست که آیه شریفه «سنلْقی فی قلوب الّذین کفرواْ الرّعْب»، مصداق وعده حقّ الهی است و خواب و خوراک را از غاصبان صهیونیستی ربوده و معادلات منطقه و جهان را به سرپنجۀ فرزندان روح الله گره زده است. از این رو بامداد امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در امتثال امر مقام معظم رهبری(حفظه الله) مبنی بر تنبیه اسرائیل، اهداف راهبردی رژیم غاصب صهیونیستی را در خاک آن رژیم جعلی مورد هدف موشک‌ها و پهبادهای خود قرار دادند تا پاسخی باشد در مقابل خون به ناحق ریخته شده شهدای مظلوم محور مقاومت و مردم مظلوم غزه.

درود و رحمت خدا بر شهدای راه حق‌ و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که با اقدام تلافی جویانه از حق قانونی جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده، نه تنها شالوده رژیم متزلزل صهیونیستی را به هم ریختند بلکه هیبت پوشالی غرب که حامیان اصلی آن بودند را درهم کوبیدند و این است وعده خداوند متعال: «فلمّا جاء أمْرنا جعلْنا عالیها سافلها وأمْطرْنا علیْها حجارةً منْ سجّیلٍ منْضودٍ» (هود/۸۲). آری «اسرائیل نابود خواهد شد» و این آغاز ماجرا در پاسخ به سالها جنایت اسرائیل است و شیرمردان بیشه ایران اسلامی، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته اند تا مرهمی بر قلب مادران و پدران داغدیده و امیدی برای مبارزان و مجاهدان مقاومت باشد.

اساتید معارف اسلامی دانشگاه های کشور ضمن محکوم نمودن جنایات و تجاوزات رژیم منحوس صهیونیستی، حمایت خود را از اقدام نیروهای مسلح کشور و محور مقاومت در پاسخ قاطع و پشیمان کننده اعلام می نماید و به تمامی جهان‌خواران و ایادی آنان یادآوری می‌کند که اساتید معارف اسلامی تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ و اجازه هیچگونه دست یازی به دین و آیین و خاک و منافع این کشور نخواهد داد.

کد خبر 6080781

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • «وعده صادق» ریشه در فرهنگ مقاومت دارد
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند