Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@17:22:59 GMT

جاده‌های استان زنجان در محاصره مه

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۷۸۵

جاده‌های استان زنجان در محاصره مه

ایسنا/زنجان جانشین رئیس پلیس‌راه استان زنجان از مه‌آلود بودن در همه مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از شب گذشته مه غلیظی سطح جاده‌های استان را فرا گرفته و هم‌اکنون فاصله دید ۲۰۰ متر است که در این شرایط جوی رانندگی نیز قدری سخت است.

وی تصریح‌ کرد: از رانندگان درخواست داریم قبل از آغاز سفر از وضعیت جوی اطلاع یابند و در شرایطی که هشدار اعلام می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و حتما وسایل مورد نیاز برای سفر زمستانی را نیز به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر تردد در جاده‌های استان امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته حادثه رانندگی خاصی در استان رخ نداده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد موقوفات زنجان به ۱۱۵ میلیارد تومان رسید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: مجموع درآمد موقوفات و نذورات امامزادگان از هفت میلیارد تومان در سال ۹۸ به بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته رسید.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر اوقاف زنجان توان سرمایه‌گذاری با رقم‌های قابل توجهی را دارد و برخلاف همراهی مدیران استانی و حمایت‌های آنان متأسفانه گاهی برای انجام طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری با موانع جدی روبه‌رو هستیم.

وی با اشاره به برنامه اوقاف برای تحقق شعار سال گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در اوقاف و البته به شرط همکاری و همراهی مدیران استانی که باعث رفع موانع مختلف تولید و سرمایه‌گذاری شود، کاملاً قابل دستیابی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: مجموع درآمد موقوفات و نذورات امامزادگان از هفت میلیارد تومان در سال ۹۸ به بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته رسید که از رشد ۱۶ برابری در پنج سال حکایت دارد و سال گذشته در میزان رشد درآمد در کشور توانستیم با ۴۳۷ درصد رشد رتبه اول را کسب کنیم.

کرمی با اشاره به استفاده از ظرفیت امین موقوفات گفت: با هدف استفاده از ظرفیت مردمی در فعال‌سازی موقوفات ۱۲۰۰ نفر به عنوان امین موقوفات در سطح کشور جذب و مشغول فعالیت شده‌اند که ۱۷ نفر از این امین موقوفات مردمی نیز در سطح استان زنجان فعال هستند.

وی تصریح کرد: استان زنجان بیش از ۲۸۰۰ موقوفه و ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد که حدود ۱۵۰۰ مورد از موقوفات مسجد، حسینیه، تکیه یا مکان مذهبی مشابه است. ‌

کد خبر 739356

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۵۹ فقره انواع سرقت
  • بازدید و زیارت بیش از ۵۰ هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه زنجان
  • تا چند روز آینده زنجان بارشی در زنجان رخ نمی‌دهد
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • آمادگی اوقاف استان زنجان برای تحقق شعار سال در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید
  • درآمد موقوفات زنجان به ۱۱۵ میلیارد تومان رسید
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد