Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:03:59 GMT

 ۵۵۰ مبلغ در نقاط مختلف خراسان جنوبی فعالیت می کنند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۸۶۴

 ۵۵۰ مبلغ در نقاط مختلف خراسان جنوبی فعالیت می کنند

حجت‌الاسلام علی کوثری نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: در دهه فاطمیه، ۵۵۰ مبلغ اعم از روحانیان مستقر و بومی و مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت گروهی و انفرادی در شهرها، بخش‌ها و روستاها فعالیت تبلیغی خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های تبلیغی مبلغین در ایام فاطمیه اظهار کرد: برگزاری نماز جماعت، برگزاری مجالس سوگواری و عزاداری حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها)، بیان احکام، تبیین و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال ۹۸ و بیانیه گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های این افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کوثری نیا ادامه داد: سخنرانی و بیان سیره عملی و فضائل اهل بیت (ع) به ویژه حضرت زهرا، تبیین جایگاه ولایت و امامت و در امتداد آن ولایت فقیه و نقش ولی فقیه در جامعه، گفتمان دینی، تبیین فرهنگ مقاومت، حجاب و عفاف و احیای امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های این افراد است.

وی آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق، صله‌رحم، فرهنگ ایثار و شهادت یادبود سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حوادث اخیر را از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی عنوان کرد و گفت: آگاهی به جامعه، تاکید بر لزوم افزایش جمعیت، اقتصاد مقاومتی، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی ساده زیستی و قناعت، بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی و تجمل گرایی از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: کاهش مصرف انرژی، استکبارستیزی، تعاون و همکاری، بصیرت بخشی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از موضوعات این ایام خواهد بود.

کد خبر 4836146

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب ایام فاطمیه بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مجید الهی راد به خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاوه بر پخت غذا در آشپزخانه‌های مهدوی تا کنون ۷۰ هزار افطاری ساده و ۳ هزار بسته غذایی هم در قالب رزمایش‌های مواسات و همدلی بین نیازمندان توزیع شده است.
وی افزود: برای این خدمات ارائه شده در مجموع بیش از یازده میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
به گفته الهی راد خیران می‌توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.
۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی هستند.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی زندان بجنورد گفت: هدف از ایجاد این آشپزخانه‌ها تامین غذای گرم برای نیازمندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جعفر صباغیان در بازدید از کارگاه اشتغال و اقدامات فرهنگی مسجد مسلم بن عقیل (ع) شهرستان شیروان هم گفت: ۱۷ برنامه درراستای توانمندسازی مددجویان در نهاد کمیته امداد و ۱۲۰ خدمت در زمینه‌های مختلف حمایتی، درمانی، فرهنگی، اشتغال و ... برای ولی نعمتان انقلاب انجام می‌گیرد.
صباغیان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و توانمند سازی افراد باعث حفظ عزت و کرامت انسانی آنان می‌شود، افزود: پرداخت تسهیلات اشتغال و ارائه آموزش‌های مختلف به کارآفرینان تا رسیدن به خودکفایی از جمله اقدامات این نهاد در راستای ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان است.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۴۰ دادگاه علنی برخط در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری های جوی در خراسان جنوبی
  • صدور سه هشدار هواشناسی برای شهرهای مختلف کشور
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشن هزار دف در روستای پالنگان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۷ استان
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور