Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجادپور بیان کرد: در میان شعب اخذ رای در گچساران، ۵۵ درصد آن ها در مدارس، ۳۵ درصد در مساجد و حسینیه ها و ۱۰ درصد در ادارات و اماکن بهداشتی دایر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مرتضی سجادپور» روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد انتخابات گچساران، بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۵۵ درصد در مدارس، ۳۵ درصد در مساجد و حسینیه ها و ۱۰ درصد در ادارات و اماکن بهداشتی دایر خواهد شد.

 

سجاد پور گفت: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات اسفند امسال در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نسبت به دوره قبلی همین انتخابات چهار شعبه افزایش داشته است.

 

وی تصریح کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.

 

سجاد پور تعیین صلاحیت کاندیدها، تشکیل جلسات متعدد، انتخاب نماینده فرمانداری بر روی صندوق ها، انتخاب کاربران شعب اخذ رای، بازدید میدانی از مکان و تعیین شعب اخذ را از مهمترین کار های انجام شده ستاد انتخابات این شهرستان دانست.

 

وی مهمترین مشکلات این ستاد را تامین وسیله نقلیه برای انتخابات پیشرو اعلام کرد و گفت: ۴۰۰ دستگاه خودرو برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و در گچساران و باشت نیاز است.

 

فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.

 

علی خوان پایه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را در برگزاری انتخابات بکار گیرند افزود: دستگاه‌های اجرایی  در انتخابات پیش رو باید قانون را سرلوحه خود قرار دهند.

 

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در تحقق اهداف و دستاوردهای نظام بی بدیل است و اعضای امور هماهنگی انتخابات در شهرستان گچساران در تلاش هستند تا با برگزاری یک انتخابات قانونمند، در تحقق این مهم نقش آفرین باشند.

 

خوان پایه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:  دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است.

 

وی ابراز کرد:  تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی رویکرد برنامه‌های امسال دهه پرفروغ فجر در این شهرستان است.

 

خوان پایه تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع درخصوص اقدامات دولت و نظام از وظایف مسئولان اجرایی در این ایام است.

 

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی لیست طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی خود را در اسرع وقت به فرمانداری این شهرستان تحویل دهند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: ۱۲ کمیته تخصصی در این شهرستان برای اجرای برنامه های دهه فجر تشکیل و فعال شد.

 

یدالله مرادی این کمیته ها را شامل کمیته  اصناف، زنان و خانواده، دانش آموزی و فرهنگی، کودک و نوجوان، بسیج، ورزش و جوانان، ایثارگران، مساجد دینی، روستایی و عشایر، فضا سازی و مدیریت شهری، اماکن مقدس اعلام کرد.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر امسال باشکوهتر از سالهای دیگر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

مرادی  تصریح کرد: انتظار می رود تمامی کمیته ها در برگزاری برنامه های مختلف دهه فجر با هم همکاری لازم داشته باشند.

 

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما فهما اردبیل مساجد ایام فاطمیه روزنامه نماز جمعه طرح ملی فهما شهرستان گچساران مسجد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران