Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه ۱۴۰ هزار تن نفتای سبک و سنگین پالایش نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بورس انرژی، رینگ داخلی این بورس، امروز (دوشنبه، هفتم بهمن‌ماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل و آیزوفید پالایش نفت تبریز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام است و حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان، گاز مایع مجتمع گاز پارس‌جنوبی (شرکت ملی گاز ایران)، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نفتای سبک و نفتای سنگین پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز یکشنبه (ششم بهمن‌ماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، بنزول خام ذوب آهن اصفهان، حلال ۴۰۲ پالایش نفت اصفهان و میعانات گازی پالایش گاز خانگیران در رینگ داخلی و ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۶.۳۵۰ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۳۱۷ میلیارد و ۸۸۹ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما رویداد ملی فهما فهما مسجد نماز جمعه اردبیل بورس انرژی معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش قدس آنلاین، یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • اولین عرضه خودرو در بورس کالا در سال ۱۴۰۳
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه شمش بلوم و تختال
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • آخرین جزئیات از عرضه پساپ در بورس انرژی اعلام شد