Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@14:05:07 GMT

قلعه نویی در تیم ملی دایی در سپاهان؟

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۶۹۹۲

قلعه نویی در تیم ملی دایی در سپاهان؟

نیمکت تیم ملی یک ماجرای ادامه دار و عجیب است ماجرایی که حالا فرضیه ای جدید در خود دارد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه هفتم بهمن ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پرسپولیس صدر را بست" از پیروزی دو گله سرخپوشان مقابل تراکتور و ایجاد اختلاف پنج امتیازی پرسپولیس با تیم دوم نوشت، اختلافی که نگه داشتن آن در بازی‌های دشوار پیش رو می‌تواند زمینه‌ساز چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان "صادره از صدر" از صدرنشینی مطلق سرخ‌ها در لیگ برتر نوشت، صدرنشینی و اختلافی که با پیروزی دو گله سرخپوشان مقابل تراکتور و درخشش وحید امیری رقم خورد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فحش مفت سنگ مفت سر مفت!" از رقم خوردن یک روز تلخ دیگر روی سکوهای آزادی نوشت، ورزشگاهی که نام آن به هواداران این اجازه را می‌دهد که با سنگ هوادار و بازیکن و داور را بزند و دست آخر بدون جریمه و پیگیری راهی مقصد شود.

"هدف" با عنوان "سلیمان برزیلی تر از آبادان" از پیروزی دو گله نفت مسجد سلیمان مقابل صنعت نفت آبادان نوشت، پیروزی که نشان داد شاگردان تارتار هنوز رویای آسیایی شدن را در سر دارند.

"ایران ورزشی" با عنوان "قلعه نویی در تیم ملی علی دایی در سپاهان؟" از یک فرضیه جدید برای نیمکت تیم ملی و سپاهان نوشت، فرصیه‌ای که البته دور از ذهن به نظر می‌رسد و مربیگری دایی در شهری جز تهران به نوعی خط قرمز آقای گل ملی جهان است.

"پیروزی" با عنوان "ژنرال دوگل" از بازگشت پرشکوه یحیی به پرسپولیس نوشت، بازگشتی که با پیروزی دو گله سرخ‌ها همراه شد.

"صدای سپاهان" با عنوان "آزاردهنده است" از اظهارات شایان مصلح دفاع چپ سپاهان در خصوص شرایط اخیر این تیم نوشت، شرایطی که آنها طی چند بازی امتیاز از دست دادند و رقیب اصلی آنها یعنی پرسپولیس به پیروزی رسید تا روزهای سختی پیش روی سپاهانی‌ها باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "هنوز خیلی عقب هستیم" از اظهارات کاپیتان گاندوها یعنی قاسم حدادی فر نوشت، کسی که روزهای پر فراز و نشیبی را کنار ذوب آهن تجربه کرده است و حالا امیدوار به بازگشت روزهای طلایی ذوب است.

کد خبر 407694

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه گل روزنامه خبر ورزشی روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی روزنامه شوت روزنامه ورزشی صدای سپاهان سبز سبزم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!

به گزارش "ورزش سه"، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

دیگر خبرها

  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!