Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار ناظمی با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی حکم خود را به عنوان سرپرست این فدراسیون از مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها دریافت کرد.

در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان حکم وزیرورزش و جوانان را به مازیار ناظمی به عنوان سرپرست جدید  فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها ضمن تشکر از زحمات چهار ساله محمود صیدانلو رییس این فدراسیون گفت: به هر حال تاکید وزیر ورزش این است که بلافاصله بعد از پایان دوره ریاست فدراسیون ها، سرپرست تعیین و مراحل انتخابات طی شود.

در این مراسم مازیار ناظمی گفت: ماموریت اصلی ما اینجا برگزاری انتخابات است و با مشورت دوستان هرچه سریعتر آن را در زمان مقرر برگزار  شود. 

کد خبر 4836220

منبع: مهر

کلیدواژه: مازیار ناظمی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال تراکتور کاراته کشتی آزاد لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد

رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به‌عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم  امیرحسین منظمی آمده است: «با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • ادعای عجیب مدیر ارشد نماوا علیه هنرمندان جنجال به پا کرد؛ قطع همکاری مازیار میری و همایون اسعدیان با نماوا
  • یک انتصاب در فدراسیون شطرنج
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی